Jupiler League ronde 14

zwammy

Well-known member
Vrijdag 18 november:
20.00 uur: FC Volendam - RKC Waalwijk
20.00 uur: FC Emmen - SC Cambuur
20.00 uur: FC Den Bosch - FC Eindhoven
20.00 uur: FC Dordrecht - Helmond Sport
20.00 uur: Fortuna Sittard - MVV
20.00 uur: Achilles'29 - FC Oss
20.00 uur: NAC Breda - VVV-Venlo
20.00 uur: Telstar - Almere City FC

Maandag 21 november:
20.00 uur: Jong FC Utrecht - Jong Ajax
20.00 uur: Jong PSV - De Graafschap
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur uitverkocht vak in Emmen. Benieuwd of we weer eens een uitwedstrijd weten te winnen.
 

hipp00

New member
NAC richting uitverkocht huis, hoezee.

Waarbij iedereen in Breda verwacht dat we naar een kansloze nederlaag gespeeld gaan worden...
Ik zal vrijdag eens goed om mij heen kijken. Zo vaak krijg ik niet de kans om 16.000 alcoholisten / sado-masochisten / verwarde personen tegelijk van dichtbij te observeren.
 

zwammy

Well-known member
Waarbij iedereen in Breda verwacht dat we naar een kansloze nederlaag gespeeld gaan worden...
Ik zal vrijdag eens goed om mij heen kijken. Zo vaak krijg ik niet de kans om 16.000 alcoholisten / sado-masochisten / verwarde personen tegelijk van dichtbij te observeren.

Haha echt h?, ik heb mn ouwe heer maar weer een kaart cadeau gedaan, mag hij mooi rijden :D

Welk vak zit jij?
 

Maasveld

Well-known member
Ja wat dat betreft horen we momenteel absoluut niet thuis in de Eredivisie. Dat het Venloos publiek kritisch is, is nogal een understatement. Ik denk dat we eerst kampioen moeten worden voordat het weer een beetje gaat leven. En dan is er een goede reden om te zuipen en staat de stad weer afgeladen vol met fans voor 1 dag.
 
Bovenaan