Janssen
Well-known member
Ik snap niet dat ze dit niet gewoon aangrijpen om de Jupiler League wat meer in de spotlights te zetten.
Daar hebben Ajax, PSV en Feyenoord niks aan.
Ik snap niet dat ze dit niet gewoon aangrijpen om de Jupiler League wat meer in de spotlights te zetten.
Enige nadeel dat ploegen als Emmen promoveren en Twente/Roda degraderen is dat de VI komend seizoen weer een jankstuk gaat schrijven 'dat de toeschouwersaantallen in de eredivisie teruglopen' en dat daarom de eredivisie veranderd moet worden...
Maar dat is dan ook het enige nadeel dat Emmen eredivisie gaat spelen, vind het altijd leuk als er nieuwe ploegen in de eredivisie komen.
Als we naar Valentijn Driessen gaan luisteren is het echt 2 voor 12.
Hoho, Chef Voetbal van De Telegraaf he.
Er zitten inderdaad heel veel ploegen in die het met hele minimale budgetten en spelersgroepen moeten doen. Echter hebben die clubs die recent gedegradeerd zijn zoals FC Twente, Roda JC, Sparta en NEC niet bewezen dat ze meer recht hebben op Eredivisie voetbal. Onderin wordt het volgend seizoen heel spannend, voor het kampioenschap zal je heel weinig punten mogen laten liggenValentijn Driessen ook al met zo'n jankstuk in de Telegraaf. Hij spreekt over ordinaire nivellering nu clubs als Emmen, Graafschap, Fortuna, Excelsior en VVV in de Eredivisie zitten.
Nu wil ik meneer klap-van-de-molen Driessen niet al te serieus nemen maar dit is natuurlijk wel het grote probleem van het Nederlandse voetbal. Alles moet in dienst van de top 6 en de rest van de ploegen moeten vooral zo weinig mogelijk tot last zijn. De rode loper uitleggen voor de grote mannen moeten ze!
Valentijn Driessen ook al met zo'n jankstuk in de Telegraaf. Hij spreekt over ordinaire nivellering nu clubs als Emmen, Graafschap, Fortuna, Excelsior en VVV in de Eredivisie zitten.
Nu wil ik meneer klap-van-de-molen Driessen niet al te serieus nemen maar dit is natuurlijk wel het grote probleem van het Nederlandse voetbal. Alles moet in dienst van de top 6 en de rest van de ploegen moeten vooral zo weinig mogelijk tot last zijn. De rode loper uitleggen voor de grote mannen moeten ze!
Het Zuiden, zeg maar Emmen tot Hoogeveen globaal wel maar in Noord- en Midden-Drenthe gaan ze vooral naar Groningen. Ook Heerenveen trekt aardig wat mensen uit de provincie. Vanuit de amateurtijd was trouwens ook niet iedereen in het dorp zelf even blij met de club (afsplitsing van VV Emmen). Hoe dat sentiment nu leeft zou ik niet durven zeggen.
Wordt het geen tijd dat ook FC Emmen en de Graafschap op dit forum naar de Eredivisie sectie verhuizen? Fortuna staat er al een paar weekjes ...
SanMark.!
Wordt het geen tijd dat ook FC Emmen en de Graafschap op dit forum naar de Eredivisie sectie verhuizen? Fortuna staat er al een paar weekjes ...
Daar deed hij iedereen een plezier mee, (vrijwel) iedereen haat FC Twente (op een paar Oosterlingen na).