Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

JMD

Well-known member
Zo dichtbij, die laatste vrije trap... Maarja, nog even groeien in de JL en daarna promoveren is natuurlijk het beste op de lange termijn.
Heel klote, maar trots overheerst bij iedereen. Was nog een mooi moment na de wedstrijd samen met fans van De Graafschap.
We bedankten onze spelers en opeens kwam er een grote groep richting het uitvak. Daarna volgde een luid applaus voor het uitvak en de spelers. Mooi gebaar.

Mooi om te zien hoe de club aan het groeien is.
Begroting van rond de 4 miljoen al, businessclub dit seizoen meerdere keren uitgebreid, meerdere keren een uitverkocht stadion, finale play-offs, volgend seizoen natuurgras, trainingscomplex wordt weer verbeterd, nu al meer seizoenskaarten verkocht dan het afgelopen seizoen.

Nu alleen nog minder wisselvallig presteren en constant een vol stadion hebben. Kan dat ook gelijk worden uitgebreid.

Jammer voor jullie inderdaad, maar als je te vroeg promoveert kan het ook slechte gevolgen hebben. Zie FC Dordrecht dat aan een opgaande lijn bezig was, uit het niets promoveerde en daardoor ineens allerlei gekke dingen geen doen, waarna ze bij terugkomst in de JL nooit meer goed werden (en bijna failliet gingen...).
Door blijven bouwen, dan komt de promotie vanzelf.
 

Makanaky

Well-known member
Ze willen in Emmen het stadion al flink gaan verbouwen hoorde ik. Zorg eerst maar eens dat je de selectie op orde hebt straks.
 

Joost

Well-known member
Ze willen in Emmen het stadion al flink gaan verbouwen hoorde ik. Zorg eerst maar eens dat je de selectie op orde hebt straks.

Dit stadion zou kampen met achterstallig onderhoud.

Nu was ik er 3 jaar geleden nog maar daar is echt weinig mis mee.
 

SanMark.

Well-known member
De tijd van de taluds en Meer Dijk dan stadion zijn allang voorbij ja.

Daar heb ik ook nog een jaar gestaan.

Stonden we op het talud te kijken en te vloeken op die Peter Uneken dat die zo slecht was.

Maar daar verschilden de mening nog al over want achter ons stonden mensen die hem ??n van de beste vonden.
 

Makanaky

Well-known member
Dikke 3.000 dit jaar. Mooie 7de plek in de JL.
Overigens trok de club rond de eeuwwisseling 5.000 gemiddeld.
 

Makanaky

Well-known member
Het Zuiden, zeg maar Emmen tot Hoogeveen globaal wel maar in Noord- en Midden-Drenthe gaan ze vooral naar Groningen. Ook Heerenveen trekt aardig wat mensen uit de provincie. Vanuit de amateurtijd was trouwens ook niet iedereen in het dorp zelf even blij met de club (afsplitsing van VV Emmen). Hoe dat sentiment nu leeft zou ik niet durven zeggen.
 
Bovenaan