Janssen
Well-known member
Counter uit het boekje!
Novakovich vind ik dit seizoen echt een fijne spits. Ik hoop dat hij volgend jaar in de Eredivisie te bewonderen is.
Zullen ze aardig moeten betalen lijkt me.
Counter uit het boekje!
Novakovich vind ik dit seizoen echt een fijne spits. Ik hoop dat hij volgend jaar in de Eredivisie te bewonderen is.
Het zit zowaar een keer halfvol in Emmen.
We weten nu ook waarom Delle er altijd in stond.
Misschien kun je eens kappen met afgeven op clubjes die al heel dapper jarenlang moet ploeteren in de JL, zeker als fan van de grootste gloryhunterclub van het westelijk halfrond. Met je kutArena.
Pijnlijk he om er op gewezen te worden dat praktisch alle clubs van nature gloryhunterclubs zijn en dat dit geen privilege van de grote clubs is.Misschien kun je eens kappen met afgeven op clubjes die al heel dapper jarenlang moet ploeteren in de JL, zeker als fan van de grootste gloryhunterclub van het westelijk halfrond. Met je kutArena.
Haha! Ik ga letterlijk alleen even naar boven om wat te pakken, kom ik beneden staat het 2-0.
Pijnlijk he om er op gewezen te worden dat praktisch alle clubs van nature gloryhunterclubs zijn en dat dit geen privilege van de grote clubs is.
De 1ste ronde van de play-offs, dat is inderdaad wel heel glorieus.Pijnlijk he om er op gewezen te worden dat praktisch alle clubs van nature gloryhunterclubs zijn en dat dit geen privilege van de grote clubs is.