Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Janssen

Well-known member
Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Ik zal de laatste zijn die zal beweren dat Rodasupporters onschuldig waren gisteren. Ook vanuit het uitvak werd vanalles gegooid. Wat echter het belangrijkste is, is dat je uitsupporters niet beter kunt afschermen als nu gebeurde. De thuissupporters stonden echter op een plek die provocaties in de hand werkt en makkelijk 'communicatie' met het uitvak heeft. Als MVV dat stuk van de gracht nu eens leeg had gelaten, zoals klaarblijkelijk de afspraak was, dan was de kans dat zoiets gebeurde als gisteren in ieder geval aanzienlijk kleiner. Er was ook helemaal geen noodzaak om supporters in de gracht te laten lopen voor een leeg vak.

Zoals ik gisteren al zei; de organisatie vanuit MVV leek nergens op. Dat wordt overal door bevestigd.

Je weet dat de Roda fans als eerste op een plek stonden die "provocatie in de hand werkt"? Al voor de wedstrijd unerhaupt begonnen was aan het gooien met snacks vanaf daar.

9e1ce1c434f66947ead8e7be74510ec8.jpg
 

Joost

Well-known member
Je weet dat de Roda fans als eerste op een plek stonden die "provocatie in de hand werkt"? Al voor de wedstrijd unerhaupt begonnen was aan het gooien met snacks vanaf daar.

9e1ce1c434f66947ead8e7be74510ec8.jpg

De enige plek waar ik op doel is het stuk gracht aan de lange zijde. Daar stonden geen Rodasupporters, daar stonden MVV'ers die volgens de afspraken daar niet mochten staan. Staan die daar niet dan wordt er niets gegooid en geprovoceerd omdat de afstand gewoon te groot is.
 

Mario

Well-known member
Het blijft gewoon triest dit soort figuren van beide kanten. Zowel Roda als MVV zouden daarin hun verantwoordelijkheid moeten nemen. Ik mag hopen dat het in Kerkrade wel rustig zal blijven.
 

Joost

Well-known member
Het blijft gewoon triest dit soort figuren van beide kanten. Zowel Roda als MVV zouden daarin hun verantwoordelijkheid moeten nemen. Ik mag hopen dat het in Kerkrade wel rustig zal blijven.

Roda heeft inmiddels stadionverboden uitgedeeld.

Bij MVV sturen ze de mannen die op het veld stonden gewoon weer de tribune op.
 

Janssen

Well-known member
Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Roda heeft inmiddels stadionverboden uitgedeeld.

Zou ze mooi staan ja. Heb je de foto's van het uitvak gezien? Er zat geen enkele deur meer in, is dat ook de schuld van MVV?

Eens wat minder met de vinger wijzen. Jullie lijken wel een stel Marokkanen daar in Kerkrade. Misselijkmakend slachtoffercultuurtje.
 

Abubakari

Well-known member
Hebben we Janssen ook weer, met zijn wijsvingertje richting Roda JC.

"Maar dat mag ik zeker niet zeggen". :eek:mg:
 

Joost

Well-known member
Zou ze mooi staan ja. Heb je de foto's van het uitvak gezien? Er zat geen enkele deur meer in, is dat ook de schuld van MVV?

Eens wat minder met de vinger wijzen. Jullie lijken wel een stel Marokkanen daar in Kerkrade. Misselijkmakend slachtoffercultuurtje.

Je lijkt Noord Ooster wel.

Natuurlijk is dat niet goed, dat heb ik ook pas zes keer gezegd en daar heeft Roda ook al stadionverboden voor uitgedeeld.

Vanuit Maastricht blijft het echter weer doodstil. De enige oorzaak van het stilleggen is de gebrekkige organisatie vanuit de zijde van MVV. Wellicht kun jij eens met je vinger wijzen richting MVV waar ze echt niets leren van de tientallen keren dat het in die hoek misging. Of was dat altijd de schuld van de Fortuna, Telstar, Cambuur of Den Bosch supporters?
 

Maasveld

Well-known member
Je lijkt Noord Ooster wel.

Natuurlijk is dat niet goed, dat heb ik ook pas zes keer gezegd en daar heeft Roda ook al stadionverboden voor uitgedeeld.

Vanuit Maastricht blijft het echter weer doodstil. De enige oorzaak van het stilleggen is de gebrekkige organisatie vanuit de zijde van MVV. Wellicht kun jij eens met je vinger wijzen richting MVV waar ze echt niets leren van de tientallen keren dat het in die hoek misging. Of was dat altijd de schuld van de Fortuna, Telstar, Cambuur of Den Bosch supporters?

Ik heb die voorzitter alleen nog maar horen zeggen dat er supporters van andere clubs waren die enkel kwamen om herrie te schoppen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind het ook wel leuk om naar te kijken. Van mij mogen beide Eerste Divisionisten promoveren.
 
Bovenaan