Jupiler League 4e Periode

JMD

Well-known member
Was geen kindervak, zaten kinderen door een actie. Maar als het een bejaardenvak is dan is het wel prima om fakkels te gooien?
Nee, het is nooit goed om te gooien. Wat ik bedoel is dat je jonge kinderen (die misschien voor het eerst naar NAC gaan kijken, en je potenti?le supporters voor de toekomst zijn, maar ook (door de jonge leeftijd) sneller bang zijn) niet bij het uitvak moet zetten. Althans niet als compleet kindervak.
 

Sensini

Well-known member
Was geen kindervak, zaten kinderen door een actie. Maar als het een bejaardenvak is dan is het wel prima om fakkels te gooien?

Het is 'n vak voor groepsarrangementen heb ik begrepen, wij zitten er vrijdag a.s. met de voetbalclub. Maar ik denk dat de supporters van Jong PSV minder fanatiek zijn dan die van RKC...


Brabander h?, socialer krijg je ze niet.

Dat zie je wel aan die Wollukers die vuurwerk gooien...
 

almere036

Member
Wat een dag gister. Totaal onverwachts ook. Niemand had verwacht dat RKC een puntje zou pakken. Werd nog flink spannend op het eind.

mooi feestje gehad in het uitvak, partybus en bij terugkomst met de spelers. Spelers op de bar, gratis bier getapt door spelers(half schuim) ??n groot feest.
 

zwammy

Well-known member
Nee, het is nooit goed om te gooien. Wat ik bedoel is dat je jonge kinderen (die misschien voor het eerst naar NAC gaan kijken, en je potenti?le supporters voor de toekomst zijn, maar ook (door de jonge leeftijd) sneller bang zijn) niet bij het uitvak moet zetten. Althans niet als compleet kindervak.

Gemiddeld neemt een JL club 12 man mee. Dat RKC met een stel van Beveren komt die op een boot 4 uur hebben zitten zuipen en snatsen kun je niet van te voren verwachten. Lullig dat het gebeurt is en laten we eerlijk zijn. Het zal niet het laatste zijn wat ze bij NAC meemaken.

Wat een dag gister. Totaal onverwachts ook. Niemand had verwacht dat RKC een puntje zou pakken. Werd nog flink spannend op het eind.

mooi feestje gehad in het uitvak, partybus en bij terugkomst met de spelers. Spelers op de bar, gratis bier getapt door spelers(half schuim) ??n groot feest.

Gefeliciteerd. Jackie Goal :duim:
 

Unregistere

Well-known member
Almere City FC periodekampioen. En dat wilden ze weten ook:

CfmTpFpW4AEesDy.jpg:large


Geniale foto! :D
 

almere036

Member
Hahaha wat een held is dat. Foto gaat behoorlijk viral.
Mooi ook dat zijn vriendin op Facebook reageerde met; ''Ik wilde liever niet dat jullie er op deze manier achterkwamen maar het valt niet te ontkennen: wij zijn zwanger!!"
 

JFK

Well-known member
Hahaha wat een held is dat. Foto gaat behoorlijk viral.
Mooi ook dat zijn vriendin op Facebook reageerde met; ''Ik wilde liever niet dat jullie er op deze manier achterkwamen maar het valt niet te ontkennen: wij zijn zwanger!!"

Wij zijn zwanger....Jezus!
 

De Groene Scout

Well-known member
Jupiler League 4e periode

Jupiler League 4e periode

De teller staat weer op nul; de vijfde periode gaat van start.
Wordt Sparta vandaag wel kampioen?

FC Emmen - FC Eindhoven
Telstar - NAC Breda
Almere City FC - FC Dordrecht
Fortuna Sittard - MVV
Go Ahead Eagles - FC Volendam
Achilles '29 - Helmond Sport
Jong PSV - FC Den Bosch
RKC Waalwijk - FC Oss
Sparta - Jong Ajax
 

De Groene Scout

Well-known member
Snap ik niet; Almere viert de 4e periode die dus nog niet is afgelopen?
Voor mij begint vandaag de vijfde gewoon.

Sparta op 1-0 na 10 minuten.
 
Bovenaan