2 oktober wordt het weer petatte raape voor die dikke rooie14.250 man voor lul gezet vanavond. Oh, wat wordt di een lange weg. Maar we worden wel kampioen, dat dan weer wel.
2 oktober wordt het weer petatte raape voor die dikke rooie14.250 man voor lul gezet vanavond. Oh, wat wordt di een lange weg. Maar we worden wel kampioen, dat dan weer wel.
14.250 man voor lul gezet vanavond. Oh, wat wordt di een lange weg. Maar we worden wel kampioen, dat dan weer wel.
Waar is dat op gebaseerd?Diep respect, ik schrok echt toen in deze uitslag las. Das nie best!
Veel sterkte dit seizoen. Ik vrees namelijk dat jullie amper de nacompetitie halen.
Ik zal hem alvast voor Sanmark. maken. Hoeveel bier is er verkocht zijn vanavond?
Diep respect, ik schrok echt toen in deze uitslag las. Das nie best!
Veel sterkte dit seizoen. Ik vrees namelijk dat jullie amper de nacompetitie halen.
En daarbij komen Jong Ajax, Jong PSV en Achilles'29 niet in aanmerking voor deelname. Er zijn dus maar 16 clubs voor 9 plaatsen die voor promotie kunnen gaan. Kan me niet voorstellen dat NAC dat niet makkelijk haalt.Nacompetitie is Top 9 , dat zie ik wel gebeuren.
Met een complete off-day beginnen is natuurlijk niet lekker, maar de selectie heeft genoeg kwaliteit om voor het kampioenschap te spelen.Ik hoop het . Met 1-4 erop gaan thuis tegen Volendam belooft namelijk niet veel goeds.
Ik hoop het . Met 1-4 erop gaan thuis tegen Volendam belooft namelijk niet veel goeds.
Nog even de samenvatting van VVV gekeken. Die Resida wordt echt een publiekstrekker. Doelpunt, assist en de man die de penalty versierde.
Ja, ik ben ook echt helemaal klaar met ten Rouwelaar. Gisteren weer 2 fouten, gewoon waardeloos. Maar goed, ik ben geen trainer.
Nog even de samenvatting van VVV gekeken. Die Resida wordt echt een publiekstrekker. Doelpunt, assist en de man die de penalty versierde.
Netjes van Dordrecht om gelijk te winnen tegen Eindhoven. Dordt mengt zich dit jaar gewoon weer in de titelstrijd.
.
Is dat niet wat opportunistisch op basis van een toch wel ietwat gelukkige zege tegen een gelijkwaardige opponent? Wel knap van Dordt en ook hard nodig, want de start is op papier erg lastig. Titelkandidaat lijkt me echter nog altijd wat hoog gegrepen met een defensie met veel twijfelgevallen en een licht middenveld. Maar wie weet.
Zit een beetje in de aard van de Jupiler League. Ik gok dat FC Dordrecht zich zonder problemen gewoon in de subtop speelt en met een minder sterke top dan vorig jaar speel je dan zo om de titel.