Jupiler League 2015/16: Speelronde 1

Miramar

Well-known member
Het is ook een elftal van niks. Citaten als:" Voor hetzelfde geld maken wij de eerste", "Als we geen rood krijgen"....tja.....
 

ossenaar

Member
Pff wat een kansen laten liggen vandaag, met name in de eerste 20 minuten. Emmen was daarentegen behoorlijk effectief. Na de rode kaart/penalty was de wedstrijd gespeeld. Hoop dat er nog een scorende spits bijkomt op korte termijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Welkom in de Jupiler League, waar iedereen van iedereen kan winnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat raar weer. De scheids zegt tegen Maaskant dat hij de eerste kaart niet had hoeven geven, maar dat het een optelsom was. Dus Maaskant boos, snap ik ook. Ziet 'ie hem terug en moet 'ie zelf ook concluderen dat ook die eerste kaart terecht was. Wel goed dat hij zichzelf gelijk corrigeerde.
 

JMD

Well-known member
Bassie na die 1-3 is echt lachwekkend. Geeft de hele verdediging op zijn flikker, die stond idd niet goed, maar hikj moet die bal natuurlijk gewoon houden.
 

Miramar

Well-known member
Een schakelprogramma heeft wat mij betreft de toekomst. Ook in de eredivisie mag dat wel.
 

JMD

Well-known member
Een schakelprogramma heeft wat mij betreft de toekomst. Ook in de eredivisie mag dat wel.
Dan moeten er meer wedstrijden tegelijk komen, maar dat wil FOX niet.

Maar ben het wel met je eens hoor, een Langs de Lijn met beelden is briljant, dat blijkt ook steeds op de 33e en 34 speelronde. Gewoon alleen op zaterdag- en zondagavond spelen om 19.30 en 14.30. Alleen toppers en de Klassieker om 12.30 of 16.30, en verder de clubs laten bepalen.
 

Janssen

Well-known member
Jupiler League 2015/16: Speelronde 1

Toch nog iets gewonnen...

ed7cb38c51f861ca7a6d7bb3f5f67213.jpg
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Haha. El Sierd! Wat een held.

"Kenny van de Weegschaal heeft deze zomer een All-inclusive vakantie gehad. Daar mag je lekker 's middags ?n 's avonds je helemaal voleten. Hij moest wel een paar Russen aan de kant duwen, maar dat was geen probleem".

Heerlijk!

Ohja, wat een domme voetballers heeft NAC zeg. Schoppers.
 

zwammy

Well-known member
14.250 man voor lul gezet vanavond. Oh, wat wordt di een lange weg. Maar we worden wel kampioen, dat dan weer wel.
 
Bovenaan