Jupiler 38: Promoveert Fortuna?

Jupiler 38: Promoveert Fortuna?

  • Fortuna

    Stemmen: 16 72,7%
  • NEC

    Stemmen: 1 4,5%
  • MVV

    Stemmen: 2 9,1%
  • Cambuur

    Stemmen: 4 18,2%
  • Emmen

    Stemmen: 3 13,6%
  • Almere

    Stemmen: 1 4,5%
  • Volendam

    Stemmen: 1 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    22

Forza AZ

Well-known member
Dat ik nog eens zo’n vraag van jou mag beantwoorden... Meestal is het andersom...

Als zowel de nr 1 als 2 al een periode hebben is er geen periodekampioen/winnaar

Ik begon eerder dit seizoen te twijfelen, omdat aan het eind van de 3e periode er werd gezegd dat Jong Ajax de periode ook nog kon winnen. Dus ik dacht dat er misschien iets veranderd was en clubs voortaan meer dan 1 periode konden winnen.
In de reglementen kon ik het ook niet duidelijk vinden hoe het nu zit wat dat betreft.
 

Batigoal

Well-known member
Als beloning hoop ik dat Sierhuis vanmiddag zijn debuut maakt voor Ajax 1.

De NEC-fans hebben trouwens na afloop de spelersbus opgewacht. :eek:mg: Ze hadden beter de directie kunnen opzoeken voor het belachelijke besluit om Bogers te ontslaan toen het gewoon goed ging.
 

Janssen

Well-known member
Is die Turkse eigenaar nou eigenlijk een beetje vermogend? Want dan is er wel wat mogelijk.

Daar sta ik te ver vanaf. Ik weet ook niet of hij nou echt d? man is of dat daar nog iets of iemand achter zit. Zullen we misschien nooit achter komen.
 

JMD

Well-known member
De NEC-fans hebben trouwens na afloop de spelersbus opgewacht. :eek:mg: Ze hadden beter de directie kunnen opzoeken voor het belachelijke besluit om Bogers te ontslaan toen het gewoon goed ging.
Precies. En verder had bus opwachten gisteren sowieso weinig zin, want zelfs al had NEC gewonnen gisteren dan alsnog had NEC het niet gered.
 

Lu.

Member
Eens een Ajaxied, altijd een Ajaxied.
Jong Ajax mag Sunking Oliseh wel een bloemetje sturen, want het kampioenschap hebben ze voornamelijk aan hem te danken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toch vind ik hem wel integer en goed overkomen.

Ja ik ook. Hij woont ook gewoon in Nederland met z'n gezin, zit elke week in het stadion en roert zich ook regelmatig op social media. Vind ik toch heel wat anders dan een eigenaar die in Rusland woont of eentje die in het Midden-Oosten in de gevangenis zit.
 

Unregistere

Well-known member
Super leuk natuurlijk, die promotie van Fortuna. Een felicitatie aan Janssen en Fortuna1987 is op z'n plek! :duim:

Was er nog bijna heen gegaan met een vriend van me (en tevens ex-speler Fortuna), maar wij speelden helaas zelf met ASWH dusdanig ver weg dat het niet te doen was. Waarschijnlijk volgend seizoen wel een keer een thuiswedstrijd bezoeken in de eredivisie als het schema dat toelaat.

Ben wel benieuwd wat er zo'n beetje behouden blijft van de selectie en met welke aanwinsten ze op de proppen komen.
 

Maasveld

Well-known member
Super leuk natuurlijk, die promotie van Fortuna. Een felicitatie aan Janssen en Fortuna1987 is op z'n plek! :duim:

Was er nog bijna heen gegaan met een vriend van me (en tevens ex-speler Fortuna), maar wij speelden helaas zelf met ASWH dusdanig ver weg dat het niet te doen was. Waarschijnlijk volgend seizoen wel een keer een thuiswedstrijd bezoeken in de eredivisie als het schema dat toelaat.

Ben wel benieuwd wat er zo'n beetje behouden blijft van de selectie en met welke aanwinsten ze op de proppen komen.
Mels!
 

Abubakari

Well-known member
Happy ending, Ajax kampioen en Fortuna in de eredivisie. Nu Cambuur nog (al vraag ik me af of die iets te zoeken hebben in de eredivisie, maar dat zien ze dan wel weer).
 
Bovenaan