Jupiler 38: Promoveert Fortuna?

Jupiler 38: Promoveert Fortuna?

  • Fortuna

    Stemmen: 16 72,7%
  • NEC

    Stemmen: 1 4,5%
  • MVV

    Stemmen: 2 9,1%
  • Cambuur

    Stemmen: 4 18,2%
  • Emmen

    Stemmen: 3 13,6%
  • Almere

    Stemmen: 1 4,5%
  • Volendam

    Stemmen: 1 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    22

Bernardo

Well-known member
Laatste speelronde vanavond om 19:45, bij 6 wedstrijden staat nog wat op het spel.

Fortuna - Jong PSV
Jong Ajax - MVV
Dordrecht - NEC

De strijd om de titel en de rechtstreekse promotie naar de Eredivisie. Fortuna heeft het compleet in eigen hand, net zoals Jong Ajax vwb de titel.

Telstar - Cambuur
Emmen - Jong Utrecht

Cambuur en Emmen strijden nog om een plek bij de eerste vijf, waarbij ze dan de eerste ronde mogen overslaan. Emmen heeft de beste papieren.

Almere - Volendam

Strijd om de laatste PO plek in een rechtstreeks duel. Almere heeft genoeg aan een gelijkspel.

Go Ahead - Den Bosch
Helmond - RKC
Oss - Eindhoven
Jong AZ - Graafschap
 

fortuna1987

Well-known member
Al een week gespannen voor de wedstrijd, dat moet voor het laatst in ?99 geweest zijn. Nog een paar uurtjes en dan start het feest. Nao veure!
 

Lu.

Member
Je hebt ook nog de strijd om de vierde periode. Maar ik kan me voorstellen dat je daar niet meteen aan denkt.
 

Maasveld

Well-known member
Al een week gespannen voor de wedstrijd, dat moet voor het laatst in ?99 geweest zijn. Nog een paar uurtjes en dan start het feest. Nao veure!
Herkenbaar, dat had ik ook in 2007. Dit zijn toch de dagen waar je uiteindelijk voor doet. Vooral voor jullie na al die ellende. Geniet ervan en hups Fortuna!
 

JMD

Well-known member
Zou toch wat zijn, 4 jaar geleden degradeerde Roda en had Limburg geen 1 club meer in de eredivisie, als Fortuna vanavond promoveert zijn er in ieder geval 2 Limburgse clubs verzekerd van eredivisie volgend jaar, en het zouden er zelfs 4 kunnen worden, want Roda gaat zich via de PO natuurlijk handhaven en MVV speelt ook nacompetitie...
 
Bovenaan