Jonge Oranjes

Shayman

New member
Als ze maar doekoe's hebben en chickies. Allemaal spelertjes niveau Cabral, Biseswar, Drenthe en met hangende pootjes terug naar een subtopper in de eredivisie....

Dat was 40 jaar terug met Cruijff toch ook al alleen was het gezegde toen "hoeren en snoeren"? Zegt dan misschien toch niet zoveel over het spelniveau?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ook echt gewoon basisdingen. Verkeerde kant dekken, om je as draaien, sliding met verkeerde been inzetten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat is het nu, toevallig of racistisch?

Ja.

Nee, zonder dollen is Verdonk toch vrij blank. Ik vermoed wel Indisch bloed bij Verdonk. Verder zijn er zo vaak blanke jongens met incidenten geweest. Van Persie en dat Nigeriaanse dame verhaal, Lucius heeft volgens mij ook wat rondgeneukt in Scandinavi? en volgens mij was met dat Kira Eggers verhaal er ook een De Boertje betrokken toch?

Verder racistisch misschien. Ik vind het nou nooit zo de bedoeling om overal hypergevoelig over te doen.
 

zwammy

Well-known member
Ach, Kuijt duwde ook een Braziliaanse met haar kut weg dus het is van alle tijden. Alleen mennekes die nog iets moeten bewijzen moeten misschien wat meer nadenken
 

Shayman

New member
Ja.

Nee, zonder dollen is Verdonk toch vrij blank. Ik vermoed wel Indisch bloed bij Verdonk. Verder zijn er zo vaak blanke jongens met incidenten geweest. Van Persie en dat Nigeriaanse dame verhaal, Lucius heeft volgens mij ook wat rondgeneukt in Scandinavi? en volgens mij was met dat Kira Eggers verhaal er ook een De Boertje betrokken toch?

Verder racistisch misschien. Ik vind het nou nooit zo de bedoeling om overal hypergevoelig over te doen.
Wat is er nu sowieso eigenlijk mis met rondneuken en zeker als je jong en vrijgezel bent? Ik heb ook wel eens een belangrijke presentatie of vergadering gehad terwijl ik de avond ervoor bij een dametje lag waarvan ik de naam niet eens toen zelfs maar heb gehoord heb of wilde horen?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Jij hebt toch even bij Heerenveen gevoetbald? Kon/Kun jij met beide benen een sliding inzetten?

Lijkt me toch niet heel lastig. Luckassen deed bij de penalty overigens hetzelfde, waardoor hij met zn binnenste been gelijk contact maakt. Dat zijn toch basisdingen lijkt mij.
 
Bovenaan