de waan
Well-known member
0-1 Jansen.
De negers moeten de doelpunten weer maken dus.
0-1 Jansen.
De nieuwe generatie :duim:
Als ze maar doekoe's hebben en chickies. Allemaal spelertjes niveau Cabral, Biseswar, Drenthe en met hangende pootjes terug naar een subtopper in de eredivisie....
Laatste 5 wedstrijden basis in de Premier League... Ik heb hem nog nooit goed zien spelen in Jong Oranje.Wij kunnen gewoon niet verdedigen. Die Ake... Pfff.
Jij hebt toch even bij Heerenveen gevoetbald? Kon/Kun jij met beide benen een sliding inzetten?Ook echt gewoon basisdingen. Verkeerde kant dekken, om je as draaien, sliding met verkeerde been inzetten.
Wat is het nu, toevallig of racistisch?
Haha bij ons in het team kan niemand het. Zelfs niet degene die er 30 per wedstrijd uitgooit.Dat is toch niet zo moeilijk, dat kan ik als 'hoge' amateur nogwel.
Wat is er nu sowieso eigenlijk mis met rondneuken en zeker als je jong en vrijgezel bent? Ik heb ook wel eens een belangrijke presentatie of vergadering gehad terwijl ik de avond ervoor bij een dametje lag waarvan ik de naam niet eens toen zelfs maar heb gehoord heb of wilde horen?Ja.
Nee, zonder dollen is Verdonk toch vrij blank. Ik vermoed wel Indisch bloed bij Verdonk. Verder zijn er zo vaak blanke jongens met incidenten geweest. Van Persie en dat Nigeriaanse dame verhaal, Lucius heeft volgens mij ook wat rondgeneukt in Scandinavi? en volgens mij was met dat Kira Eggers verhaal er ook een De Boertje betrokken toch?
Verder racistisch misschien. Ik vind het nou nooit zo de bedoeling om overal hypergevoelig over te doen.
Jij hebt toch even bij Heerenveen gevoetbald? Kon/Kun jij met beide benen een sliding inzetten?