Jonge Oranjes

Sensini

Well-known member
Oranje onder 19 verliest in blessuretijd met 1-2 van Engeland. Vanavond Kroati? tegen Frankrijk, die allebei hun eerste wedstrijd hebben verloren.
 

de waan

Well-known member
Aah, wat een klungels. Kansen zat gehad als ik het zo las.

Doelpunten van Solanke en Brown trouwens.
 

gevegt

Well-known member
Over klungels gesproken: jong Duitsland ligt er al uit na een doelpuntenfestijn tegen Portugal.
 

Sensini

Well-known member
Dus als we van Frankrijk winnen, dan is er niets aan de hand?

Frankrijk heeft met 2-0 van Kroati? gewonnen, waardoor Nederland al aan 'n gelijkspel genoeg heeft om door te gaan naar de halve finales. Tevens zijn ze dan geplaatst voor het Jeugd-WK volgend jaar in Zuid-Korea. Als ze verliezen dan spelen ze 'n play-off tegen de nummer drie van de andere groep voor plaatsing voor het Jeugd-WK.
 

Sensini

Well-known member
In groep A: Itali?-Portugal 1-1, Duitsland-Oostenrijk 3-0.
Als Oranje onder 19 de halve finales haalt, dan spelen ze tegen Portugal. Verliezen ze morgen van Frankrijk, dan spelen ze donderdag tegen Duitsland om ??n plaats op het Jeugd-WK.
 

Sensini

Well-known member
Na 10 minuten 0-1 achter...

Edit: na 29 minuten 0-2..., na 36' 1-2 (Nouri via strafschop)
3 minuten na rust 1-3.
63' 1-4.
Kwartier voor tijd 1-5...

En afgelopen. Geen halve finale, donderdag 19.00 u. tegen Duitsland voor 'n plaats op het Jeugd-WK.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Compleet weggevaagd. Hebben we sowieso wel eens succes met onder 19? Het lijkt alsof we met onder 17 vaak wel presteren, maar daarna de weg kwijtraken.
 

Sensini

Well-known member
Compleet weggevaagd. Hebben we sowieso wel eens succes met onder 19? Het lijkt alsof we met onder 17 vaak wel presteren, maar daarna de weg kwijtraken.

Sinds in 2001 de leeftijdsgrens van het EK-onder 18 is opgerekt naar onder 19 niet.
Daarvoor (als zgn. UEFA-jeugd) verliezend finalist in 1970 (na loting), 1948 en 1949. Maar ik kan me voorstellen dat je je dat niet meer kunt herinneren... :p
 

ALenstra

Well-known member
Je ziet toch vaak dat de bondscoaches van dit soort teams mogen blijven. Vervolgens gaan ze in de media dan de mentaliteit van de spelers hekelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er zal vast wel een speler thuis zijn gebleven waardoor Winter het weer op de clubs kan afschuiven. De Jong en Van de Beek van Ajax geloof ik. Sparta had haar spelers nodig.
 
Bovenaan