Jonge Oranjes

Atreides

Well-known member
De coach van Jong Oranje is waarschijnlijk met gevegt aan de zuip gegaan.

De jongere Guus Til niet in de selectie, de oudere Ramselaar w?l;
De jongere Mensah niet in de selectie, de oudere Diks w?l;
De jongere Bijlow niet in de selectie, de oudere Groothuizen w?l;

Wat ontzettend slecht zeg.

Pascallovic

Well-known member
Van de Looi heeft ze nooit op een rijtje gehad. Van den Brom is ook 'not amused' dat Til en Ouwejan er niet bij zitten.

Atreides

Well-known member
Waar.

Verder denk ik dat (de veel jongere) Kjell Scherpen beter is als alle drie de doelmannen die nu in de selectie zitten en op zeker een stuk talentvoller. Maar goed onder de 19 kan zich nog w?l kwalificeren, dus die keuze begrijp ik dan nog een beetje.

Atreides

Well-known member
Waarom is een clubcoach not amused? Weer een wedstrijd minder waarin ze geblesseerd kunnen raken.

Behoudens PSV is de mening toch vaak dat e.a. goed is voor de ontwikkeling van de speler, goed is voor de uitstraling van de club en goed is voor de uitstraling van de jeugdopleiding.

Mooi dat iedereen nu ziet dat Van de Klooi maar een matig figuur is.

Nog even teruggelezen hoe van der Klooij het uberhaubt heeft geflikt met Groningen om de beker te winnen. Maarja, twee amateurs, ??n eerste divisieclub (thuis), Vitesse (thuis) en Excelsior (thuis) om vervolgens fc Zwolle in de finale te treffen. Meest gunstige loting ooit zo'n beetje.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member

Of dat iemand anders 1 of 2 jaar jonger is dan de ander vind ik niet zo'n goeie reden om die dan maar te selecteren. Hoewel Bijlow en Til niet in goeie vorm verkeren, vind ik de keuze voor Diks in plaats van Fosu Mensah wel een heel bijzondere. Fosu Mensah die gewoon basisspeler is in de Premier League en Diks waarvan niemand echt weet waar die uit hangt.

Atreides

Well-known member
Of dat iemand anders 1 of 2 jaar jonger is dan de ander vind ik niet zo'n goeie reden om die dan maar te selecteren. Hoewel Bijlow en Til niet in goeie vorm verkeren, vind ik de keuze voor Diks in plaats van Fosu Mensah wel een heel bijzondere. Fosu Mensah die gewoon basisspeler is in de Premier League en Diks waarvan niemand echt weet waar die uit hangt.

Ik begreep dat er gekeken werd naar de volgende kwalificatie en dat op basis daarvan werd doorgeselecteerd. Vandaar dat ik de leeftijd wel heb meegenomen.

Jamel

Administrator
Forumleiding

Bijlow is geblesseerd en Mensah volgens mij ook, dus die keuzes zijn logisch.

De Groene Scout

Well-known member
0-1 voorsprong tegen Letland. Bij winst zijn we nog in de race om bij de beste nummers 2 te komen. Wel een kleine kans overigens.

Reinoud

Well-known member
Volgens sportzeloot op Twitter niet. Zou betekenen dat we al niet meer bij de beste nummers twee kunnen eindigen.

Pascallovic

Well-known member
Slapzak van een trainer Konterman is door de KNVB overruled omdat hij geen sancties uitdeelde aan een speler van Oranje onder 20 die naar een tegenstander spuugde.

Bovenaan