Ik heb gisteren gekeken maar het was weer een treurige vertoning terwijl je op basis van het niveau waarop de meeste spelers in het dagelijks leven acteren toch wat meer mag verwachten. Ik snap sowieso niet wat een lafbek als van der Looij bij Jong Oranje doet, maar hij bakte er nu ??k weinig van. Het moet toch mogelijk te zijn om een coach te vinden die redelijk betaald wordt en net iets beter is, veel met opleiden en aanvallend voetbal heeft (Ron Jans, Adri Koster, Jaap Stam ofzo).
Aandachtspunten:
- Schotland kwam duidelijk om te verdedigen. In die zin snap ik niet dat Eiting niet mocht spelen, die brengt qua passing aanzienlijk meer dan Koopmeiners of Rosario.
- Lammers was onzichtbaar, maar kreeg drie of vier keer een grote kans en presteerde het elke keer om over de bal heen te maaien. Die is voorlopig niet geschikt voor dit niveau.
- Bijlow deed het wel heel matig;
- Malacia had wat mij betreft wel opgesteld mogen worden i.v.m. de aanvallende impulsen (verder niet beter dan Ouwejan);
Zonde en ook onbegrijpelijk dat ze het zo verneuken. Verder natuurlijk doodzonde dat Bergwijn aan het spijbelen was, die had het verschil kunnen maken.
Allemaal de schuld van Bergwijn.
Fixed.