Jonge Oranjes

Abubakari

Well-known member
The Future is ours!

Net op tijd voor de strafschoppen, ongekende Oranje strafschoppen serie! Prachtig!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toevallig ook dat van de 4 pingels er 3 van linksbenige waren.

Die Burger die de eerste nam. Nam ook tegen Ierland en Engeland de eerste. En alle drie superstrak in de hoek. Ik vind dat echt knap. Hoorde ook van Max dat Wonderboy ze veel op strafschoppen heeft laten trainen. Verstandige move.

gevegt

Well-known member
Die Burger die de eerste nam. Nam ook tegen Ierland en Engeland de eerste. En alle drie superstrak in de hoek. Ik vind dat echt knap. Hoorde ook van Max dat Wonderboy ze veel op strafschoppen heeft laten trainen. Verstandige move.
van Wonderen zei dat dat wel meeviel. Er zijn een aantal jongens die geen druk kennen en een goede trap hebben. Wat hij heeft gedaan is de spelers er bewust van maken dat je niet moet kiezen maar weten waar de bal heen gaat.

Mario

Well-known member
Penalty's nemen gaat Nederland steeds beter af. Voor het grote Oranje bijna altijd een trauma.

Janssen

Well-known member
De geschiedenis herhaalt zich. Een team met overwegend donkere jongens die op deze leeftijd een stuk sterker, sneller en atletischer zijn dan leeftijdsgenoten.

Ik wil niet de zwartkijker uithangen (hehe) maar ik ben bij dit soort gasten altijd extra pessimistisch.

Bovenaan