Jonge Oranjes

PES5

Administrator
Forumleiding
Van Vilhena verwacht je toch ook veel meer in dit soort wedstrijden.

Die doet leuk mee als hij kortgehouden wordt door iemand als Kuyt of El Ahmadi. Zodra meneer het gevoel heeft dat ie belangrijk is, heb je er geen kloten aan. Zelfde verhaal met die primadonna's op de vleugels of zo'n Rekik.
 

Eef de Kip

Well-known member
Op zich valt het als je naar die spelersnamen kijkt wel mee dacht ik nog maar ik zit even te kijken maar dit kan gewoon niet. Ik raak er meer en meer van overtuigd dat we qua land gewoon geeneens meer bij de beste 30 in Europa zitten.
 

Miramar

Well-known member
Vilhena gaat weer naar het niveau van voor de contractverlenging. Maar daar had ik al voor gewaarschuwd.
 

Abubakari

Well-known member
Hetzelfde als de verdedigers met Ajax tegen Roda en Rostov deden. Helemaal niets. Ze blijven massaal staan. Karakterloze figuren. Alles komt hen aanwaaien. Leuk hoor, die Bijlmerboys, maar je kunt er geen kloten mee als dat de lijnen uit moet zetten.

Over welke Bijlmerboys heb je het? Hans Hateboer oet de Bijlmer in Beerta? Of het Feyenoord jeugd duo Rekik/Ake? Of Vilhena?
Of geef je Riedewald overal in zijn eentje de schuld van? Klopt het nog niet, die komt uit het keurige Haarlem.

Beetje onzin om er een Ajax probleem van te maken. Het is gewoon een algemeen Nederlands probleem. Ze kunnen niet verdedigen. Of ze nu uit Beerta, Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven, Dokkum, Hellevoetsluis, Sittard, Amersfoort of Heerenveen komen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Over welke Bijlmerboys heb je het? Hans Hateboer oet de Bijlmer in Beerta? Of het Feyenoord jeugd duo Rekik/Ake? Of Vilhena?
Of geef je Riedewald overal in zijn eentje de schuld van? Klopt het nog niet, die komt uit het keurige Haarlem.

Beetje onzin om er een Ajax probleem van te maken. Het is gewoon een algemeen Nederlands probleem. Ze kunnen niet verdedigen. Of ze nu uit Beerta, Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven, Dokkum, Hellevoetsluis, Sittard, Amersfoort of Heerenveen komen.

Hoho. Ik noem het verdedigen als men bij Ajax doet. De goal deed me denken aan de tegengoals tegen Roda en Rostov.

En met Bijlmerboys doelde ik op Vilhena, Ake, Riedewald, El Ghazi, Kishna, Bo?tius, Rekik en dat soort mannetjes.


Al jong opgehemeld door hun omgeving en erbij lopen alsof ze JC zelf zijn en bij tegenslag heb je er weinig aan. Ze hebben echt types als El Ahmadi, Kuyt of Vlaar nodig. Zodra ze een team moeten dragen, vallen ze keihard door de mand. Waardeloze mentaliteit.
 
Bovenaan