Johan Cruijff Schaal XXVIII

erka

Well-known member
Wat gebeurde er? ik keek even hockey en zag ineens dat er wat op de tribune gebeurde, De hoofdtribune nog wel

Supporters door elkaar. In alle andere sporten ter wereld heel gewoon maar bij voetbal en zeker in Nederland gaat dat doorgaans mis.

Batigoal

Well-known member
Seizoen is begonnen, dus gelijk weer gedoe op de tribunes.

Echt, er is geen sport wat zoveel debielen aantrekt als voetbal. Wat een verademing zijn de OS dan.

• Leuk
Waarderingen: erka

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat gebeurde er? ik keek even hockey en zag ineens dat er wat op de tribune gebeurde, De hoofdtribune nog wel
Paar Feyenoorders op de hoofdtribune gingen juichen bij de 1-1. Dat mag natuurlijk niet van die kneusjes.

erka

Well-known member
Seizoen is begonnen, dus gelijk weer gedoe op de tribunes.

Echt, er is geen sport wat zoveel debielen aantrekt als voetbal. Wat een verademing zijn de OS dan.

Precies, ik wilde even kijken maar ik geloof het wel weer. Kijk volgend weekend wel weer.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zei het toch, het is PSV, geen Real Madrid.

Wel een leuke opening.
Het is een aparte wedstrijd. We begonnen heel aardig. Daarna een fase overklast. En opeens twee momenten vlak achter elkaar en het staat 1-2.

Gimenez lijkt in elk geval weer in de vorm van begin vorig seizoen. Die man moet echt topfit en uitgerust zijn om optimaal te kunnen presteren, zo blijkt maar.

JMD

Well-known member
Zei het toch, het is PSV, geen Real Madrid.
Onze verdediging is middenmoot maximaal. Maar ja, elk jaar eerst alleen maar aanval en middenveld versterken en dan pas 1 dag voor de deadline denken: 'o ja, we moeten ook nog een verdediger halen' wreekt zich keer op keer.

Abubakari

Well-known member
Onze verdediging is middenmoot maximaal. Maar ja, elk jaar eerst alleen maar aanval en middenveld versterken en dan pas 1 dag voor de deadline denken: 'o ja, we moeten ook nog een verdediger halen' wreekt zich keer op keer.
Maar dit is toch vrijwel hetzelfde team als vorig seizoen?

JMD

Well-known member
Paar Feyenoorders op de hoofdtribune gingen juichen bij de 1-1. Dat mag natuurlijk niet van die kneusjes.
Kneusjes zijn dat zeker, laat dat duidelijk zijn, maar wel opvallend dat dit altijd fout gaat met Feyenoorders op een thuistribune bij een uitduel van Feyenood en nooit bij duels van andere clubs

erka

Well-known member
Kneusjes zijn dat zeker, laat dat duidelijk zijn, maar wel opvallend dat dit altijd fout gaat met Feyenoorders op een thuistribune bij een uitduel van Feyenood en nooit bij duels van andere clubs

Ik heb zelf eens een klap op de hoofdtribune gehad toen ik bij Utrecht-Groningen was en Groningen in de laatste minuut de 0-1 maakte. Ik juichte niet eens. Gaat bij andere clubs zeker ook wel mis.

JMD

Well-known member
Ik heb zelf eens een klap op de hoofdtribune gehad toen ik bij Utrecht-Groningen was en Groningen in de laatste minuut de 0-1 maakte. Ik juichte niet eens. Gaat bij andere clubs zeker ook wel mis.
nooit is idd wat al te zwaar aangezet, 'minder' is een beter woord dan

Bovenaan