Johan Cruijff Schaal - Live vanuit Eindhoven op 4 augustus

Johan Cruijff Schaal - Live vanuit Eindhoven op 4 augustus


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

vakx2.0

Banned
Met de bekerwinst van Feyenoord en de landstitel voor de sympathieke Eindhovenaren, is het affiche voor de Johan Cruijff Schaal bekend. Het seizoen 2018/2019 wordt ditmaal geopend op 4 augustus 2018. Live vanuit de Voetbalhoofdstad van Nederland: Eindhoven.
 

Mario

Well-known member
Eerste jaar Van Bronckhorst beker, tweede jaar titel, derde jaar JCS en beker. Ik ben benieuwd of het de JCS en titel gaat worden of de titel en de beker.

Ik denk rechtstreekse degradatie en daarna een periodetitel in de JL :duim:
 

zwammy

Well-known member
Benieuwd wat er nu gezegd gaat worden als de ene club 1200 kaarten krijgt en de andere 30000
 

Forza AZ

Well-known member
Benieuwd wat er nu gezegd gaat worden als de ene club 1200 kaarten krijgt en de andere 30000

De KNVB zou het na het protest van vorig jaar nader gaan bekijken. Benieuwd inderdaad of dat ook gebeurd is en de verdeling van het aantal kaarten nu wel beter is ten opzichte van de bekerwinnaar.
 

JMD

Well-known member
Lijkt me ook noodzakelijk want denk niet dat PSV erg veel kaarten kwijt gaat raken...
 

JMD

Well-known member
Hoezo loopt een thuiswedstrijd tegen Feyenoord niet?
Johan Cruijff Schaal leeft gewoon niet... De jaren dat PSV om de JCS speelde in Amsterdam kwamen er volgens mij 5000 man ofzo...

Maar goed, misschien dat omdat het nu 'in eigen huis' is het wel gaat lopen...
Ik kan sowieso niet, ben dan op vakantie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
PSV is famous for not travelling. Zeker Amsterdam zal niet populair zijn. Een thuiswedstrijd is iets heel anders.
 

JMD

Well-known member
PSV is famous for not travelling.
was....
Alle duels een vol uitvak de laatste jaren volgens mij...

Is in dat opzicht wel iets veranderd inderdaad, want tot een jaar of 5 terug klopte het helemaal.


Die slechte opkomst had overigens ook te maken met vaak een verplichte combi. Maar ook in de jaren dat die er niet was (als we tegen Roda of Utrecht ofzo moesten) kwam er niet veel volk uit Eindhoven mee.
 

Max

Administrator
Forumleiding
was....
Alle duels een vol uitvak de laatste jaren volgens mij...

Is in dat opzicht wel iets veranderd inderdaad, want tot een jaar of 5 terug klopte het helemaal.

Die slechte opkomst had overigens ook te maken met vaak een verplichte combi. Maar ook in de jaren dat die er niet was (als we tegen Roda of Utrecht ofzo moesten) kwam er niet veel volk uit Eindhoven mee.

Dan nemen ze minder kaarten af. PSV is overal nog welkom en volgens mij scoren ze slechter dan Ajax met twee bans en Feyenoord met een ban.
 
Bovenaan