Johan Cruijff Schaal - Live vanuit Eindhoven op 4 augustus

Johan Cruijff Schaal - Live vanuit Eindhoven op 4 augustus


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

vakx2.0

Banned
PSV kreeg bijvoorbeeld in Alkmaar - ondanks protesten - minder kaarten toebedeeld dan Ajax en Feyenoord. Wat JMD zegt klopt... de uitvakken zitten de laatste vijf jaar zo goed als vol.
 

zwammy

Well-known member
Gemiddeldes zijn dit jaar:

Feyenoord 855
Ajax 850
PSV 760

Zoveel scheelt het inderdaad niet meer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gemiddeldes zijn dit jaar:

Feyenoord 855
Ajax 850
PSV 760

Zoveel scheelt het inderdaad niet meer.

Waarbij Ajax en Feyenoord bij elkaar niet welkom zijn en bij PSV standaard te weinig kaarten krijgen.
 

zwammy

Well-known member
Ajax mist 3 wedstrijden, Feyenoord 1. PSV krijgt niet alle vakken vol maar is nu natuurlijk wel een verschil met 5 jaar geleden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax mist 3 wedstrijden, Feyenoord 1. PSV krijgt niet alle vakken vol maar is nu natuurlijk wel een verschil met 5 jaar geleden.

Dat ontken ik ook niet. Maar het is nog niet dat ze op het niveau van Ajax en Feyenoord zitten. De bewering dat PSV alle uitvakken uitverkoopt lijkt mij niet te kloppen. Dat hangt niet op AZ uit.
 

JMD

Well-known member
Dat ontken ik ook niet. Maar het is nog niet dat ze op het niveau van Ajax en Feyenoord zitten.
Dat is ook nergens gezegd, alleen dat het oude adagium 'famous for not travelling' gewoon niet meer terecht is.
 

Forza AZ

Well-known member
PSV kreeg bijvoorbeeld in Alkmaar - ondanks protesten - minder kaarten toebedeeld dan Ajax en Feyenoord. Wat JMD zegt klopt... de uitvakken zitten de laatste vijf jaar zo goed als vol.

PSV had daarbij "pech" dat het laat in het seizoen in Alkmaar moest spelen. Begin van het seizoen waren de toeschouwersaantallen bij AZ lager, waardoor het mogelijk was extra kaarten te geven aan Feyenoord en Ajax. Na de winterstop is het stadion veel voller, zodat er geen ruimte meer was voor extra kaarten voor de bezoekers.
Ik neem aan dat het volgend seizoen weer voller zit bij ons, en dan zullen Ajax en Feyenoord waarschijnlijk ook geen extra kaarten kunnen krijgen.
 

JMD

Well-known member
Van het doorgaans goed ingevoerde twitterkanaal 'Awaydays'
Ajax: 15 van de 15 uitvakken uitverkocht, 100%
Feyenoord: 15 van de 16 uitvakken uitverkocht, 99,2%
PSV: 13 van de 17 uitvakken uitverkocht, 93,2%
Dus dat 'famous for not travelling' valt dus wel mee...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nog steeds deze discussie? Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom dit boeit. Geeft het de ene club meer status dan de ander ofzo?
 

JMD

Well-known member
Nog steeds deze discussie? Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom dit boeit. Geeft het de ene club meer status dan de ander ofzo?
Was geen discussie meer hoor. Maar kwam de feiten tegen en dacht dat dat een mooie afsluiting zou zijn.

En wat mij betreft maakt het idd geen reet uit, en mag je PSV een kutclub vinden, maar die onzinstatements als 'famous for not travelling' slaan nergens op. Geeft tevens ook aan dat het voor mensen die dat soort dingen posten blijkbaar wel uitmaakt met hoeveel man/vrouw een club langskomt.
 

JMD

Well-known member
Je kwam ze tegen nadat je er om zocht of je kwam ze echt stomtoevallig tegen?:eek:

Ja, kwam ze stomtoevallig tegen. Het stond op de twitterfeed van @Awaydays.
Gisteren was dat incident na Telstar - De Graafschap en Bernardo maakte gisteren in het JL-playofftopic een verwijzing naar dat twitterkanaal, daar stond nieuws over dat incident. Toen kwam ik tegen dat zij gisteren tevens een roundup gaven van alle 18 eredivisieploegen qua uitsupport.
 
Bovenaan