JL Speelronde 25

Batigoal

Well-known member
Zou pas wat zijn als ze geen kampioen worden, aangezien ze 3 vd 4 wedstrijden spelen met een selectie dat meer heeft gekost dan de totale begroting van een Twente/Zwolle/Heerenveen

Ik zal je wel even met feiten om de oren slaan. De top 19 spelers dit seizoen qua minuten bij Jong Ajax, de rest heeft heel weinig gespeeld: Bergsma, Cassierra, Dani de Wit, Sidoel, Doekhi, Mazraoui, Alblas, Dankerlui, Johnsen, Eiting, Nunnely, Matusiwa, Bijleveld, Flemming, Bakker, Mees de Wit, Van Bladeren, Zeefuik, Lang.

Daarvan hebben alleen Cassierra en Johnsen geld gekost. Kortom, allemaal gelul en zwak van de rest, aangezien hier maar weinig potenti?le toppers tussen lopen.
 

RickPSV

Active member
Wel mee eens. Of een echte derby voor AZ volgend jaar, of een club die nog nooit Eredivisie heeft gespeeld.

Vooral dat laatste hoop ik... Emmen heeft bijvoorbeeld een redelijk stadion en is wel een leuk team voor in de Eredivisie, ook als je ziet dat hun sfeervak bijna altijd wel vol zit. Ook de begroting is ongeveer hetzelfde als wat VVV vorig jaar had.
 

Janssen

Well-known member
JL Speelronde 25

Emmen heeft vooral helemaal niks in de Eredivisie te zoeken.

Telstar voetbalt in elk geval nog leuk bij vlagen.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Ik zal je wel even met feiten om de oren slaan. De top 19 spelers dit seizoen qua minuten bij Jong Ajax, de rest heeft heel weinig gespeeld: Bergsma, Cassierra, Dani de Wit, Sidoel, Doekhi, Mazraoui, Alblas, Dankerlui, Johnsen, Eiting, Nunnely, Matusiwa, Bijleveld, Flemming, Bakker, Mees de Wit, Van Bladeren, Zeefuik, Lang.

Daarvan hebben alleen Cassierra en Johnsen geld gekost. Kortom, allemaal gelul en zwak van de rest, aangezien hier maar weinig potenti?le toppers tussen lopen.

Cassierra en Johnson kosten samen dan ook bijna net zoveel als de volledige begroting van Telstar, Volendam en Emmen samen.
 

Batigoal

Well-known member
Cassierra en Johnson kosten samen dan ook bijna net zoveel als de volledige begroting van Telstar, Volendam en Emmen samen.

Almere beweerde dat Jong Ajax driekwart van de wedstrijden speelt met een ploeg die meer kost dan de begroting van FC Twente of PEC Zwolle. Wat dus onzin is.
 

almere036

Member
Almere beweerde dat Jong Ajax driekwart van de wedstrijden speelt met een ploeg die meer kost dan de begroting van FC Twente of PEC Zwolle. Wat dus onzin is.

Ja oke, ze spelen maar de helft van de wedstrijden op maandag. Mijn fout.

Tegen bijv Almere en Telstar speelde jong Ajax met een selectie dat +/- €20.000.000 kostte.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan