JL Speelronde 25

Janssen

Well-known member
Gewoon een prima resultaat gezien de omstandigheden. Ik had een pak slaag ingecalculeerd.

Dat ventje van Norwich kan ballen zeg, zo.
 

almere036

Member
Ik snap wel waarom dat Eagles zo laag staat. Veruit de slechtste ploeg die we dit seizoen op bezoek hebben gehad. Almere heeft zelfs de 0 gehouden!!!!!! Voor het eerste sinds maart 2017.
 

RickPSV

Active member
Ik zie het nog gebeuren dat Jong Ajax kampioen van de Jupiler League wordt... als dat zo zou zijn tja... zegt dat genoeg over het Nederlands voetbal.
 

gevegt

Well-known member
Ik zie het nog gebeuren dat Jong Ajax kampioen van de Jupiler League wordt... als dat zo zou zijn tja... zegt dat genoeg over het Nederlands voetbal.

Welnee, dat redden ze nooit.
Tenzij ze het echte kampioenschap hebben opgegeven natuurlijk.
 

almere036

Member
Ik zie het nog gebeuren dat Jong Ajax kampioen van de Jupiler League wordt... als dat zo zou zijn tja... zegt dat genoeg over het Nederlands voetbal.

Zou pas wat zijn als ze geen kampioen worden, aangezien ze 3 vd 4 wedstrijden spelen met een selectie dat meer heeft gekost dan de totale begroting van een Twente/Zwolle/Heerenveen
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die foto in dat stuk, waar de spelers bij de 'supporters' staan, dat is mijn beeld van 'Against Modern Football'. Knulletjes met een sjaal of muts over hun kop, die boos zijn. Vooral op dat kut FOX, met hun kut geld natuurlijk
 

Unregistere

Well-known member
Die trainerswissel bij NEC pakt ook nog niet heel lekker uit, zullen we maar zeggen...

Dordt een dik pak slaag in Volendam. De clubwatcher denkt dat het te maken heeft met het ontbreken van nieuwkomer Breedijk, die in korte tijd uitgroeide tot leider van de defensie. Vorige week kregen ze zonder hem al weer makkelijker tegengoals en gisteren al helemaal. Deed weer denken aan de aarzelende achterhoede van voor de winterstop. En Volendam deed het ook gewoon slim.
 

Pascallovic

Well-known member
Die trainerswissel bij NEC pakt ook nog niet heel lekker uit, zullen we maar zeggen...
Ook totaal onbegrijpelijk dat ze die wissel gedaan hebben. Het loopt lekker en het elftal wint elke wedstrijd makkelijk. Dat haal je overhoop door een blinde gok te nemen met iemand die nog nooit op eigen benen heeft gestaan. Leuk dat ie als assistent van Klopp fantastisch werk heeft verricht, maar dat maakt hem nog geen goeie trainer. Als je hem wilt, zet hem in de zomer neer. Niet in de winter terwijl zijn voorganger op kop stond.
 

RickPSV

Active member
Waarom is Delle eigenlijk nog eerste doelman bij NEC? In de Eredivisie heeft hij al 20 ballen teveel doorgelaten, en in de Jupiler League is ie nog dramatischer. De 2e doelman moet toch wel ‘n betere keus zijn? Kan me namelijk niet voorstellen dat die nog slechter is.
 
Bovenaan