Jeugdsentiment

Max

Administrator
Forumleiding
Verder maakt het weinig uit, want kinderen kunnen prima leven met herhaling.
 

Mr. Wrong

New member
Ik heb ooit gelezen dat het de bedoeling van de makers is, dat je stiekem sympathie krijgt voor de coyote.
En dat kan ik ook wel beamen. Roadrunner is toch wel het saaiste tekenfilmfiguurtje ooit. (Na Mikey Mouse)
 

Mario

Well-known member
Mijn dochter kijkt momenteel graag naar Shaun the Sheep, dat is wel grappig en waarschijnlijk nu haar eerste jeugdsentiment :D
 

Fabian

Active member
Ik wilde m niet maken. Doet die gekke kip het.

Die Cillessen kan er trouwens geen reet van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En Kluivert zowel een betere voetballer als trainer dan Van Nistelrooy. Maar dat is haast overbodig om nog te melden.
 

fr-keff

Active member
Net kaarten besteld voor de Nederlandse premi?re van de Bassie en Adriaan film! :duim: Neefje en nichtje gaan mee om toch in hun leven een ontmoeting te hebben met deze twee oude en de nieuwe helden Keet en Koen.
 

Mario

Well-known member
Pepsi maakt tijdelijk 'Perfect'-fles uit Back to the Future

Colamerk Pepsi heeft voor een beperkte periode een nieuwe soort op de markt gebracht: Perfect, het drankje dat volgens Back to the Future 2 in 2015 populair zou zijn.

Dat meldt de website Slashgear.

Veel fans kijken reikhalzend uit naar 21 oktober 2015, de dag waarop het tweede deel van Back to the Future 2 zich grotendeels afspeelt. In de film belandt hoofdrolspeler Marty McFly (Michael J Fox) met zijn vriend Doc Brown (Christopher Lloyd) in dat jaar om de toekomst van zijn familie veilig te stellen. In de toekomst wordt onder meer 'Pepsi Perfect' gedronken.

Ter gelegenheid van deze dag heeft Pepsi nu dus deze 'Perfect' daadwerkelijk in productie genomen. De bijzondere fles heeft een futuristisch design en is voor een zeer beperkte tijd verkrijgbaar en kan alleen online worden gekocht. De oplage bedraagt 6500 exemplaren. De kosten bedragen heel toepasselijk 20,15 dollar.

Pepsi zal de flesjes de komende weken ook op een aantal ludieke plekken verspreiden, zoals de New York Comic Con. Op deze bijeenkomst krijgen de eerste tweehonderd fans die verkleed gaan als Marty McFly sowieso een flesje mee

Nu.nl
 
Bovenaan