Jeugdsentiment

Max

Administrator
Forumleiding
Voor de liefhebber wordt vanavond vanaf twaalf uur op Fox alle drie de films achter elkaar uitgezonden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die zijn toch pas weer allemaal herhaald? :eek:mg:

Yep, door Fox. Die kopen de uitzendrechten om het vervolgens nog tien keer uit te zenden. Doen ze met alle films. Wel handig die nachtuitzendingen, dan zenden ze films uit zonder reclameblokken. Scheelt je weer doorspoelen.
 

Mario

Well-known member
Yep, door Fox. Die kopen de uitzendrechten om het vervolgens nog tien keer uit te zenden. Doen ze met alle films. Wel handig die nachtuitzendingen, dan zenden ze films uit zonder reclameblokken. Scheelt je weer doorspoelen.

Ook geen reclames van blote mevrouwen die graag gebeld willen worden?
 

erka

Well-known member
Nee, maar er staat wel een DeLorean DMC-12 in de zijstraat hier ...

Hier ook

2a7xtmt.jpg
 

SanMark.

Well-known member
Wat is dat irritant geworden op de AD site dat die balk heel de tijd weer in beeld verschijnt.
 

fr-keff

Active member
’Bassie’ overweegt euthanasie

Bas van Toor, beter bekend als clown Bassie, sukkelt met zijn gezondheid. Hij kan na een gezichtsverlamming nu ook zijn benen niet meer bewegen, waardoor hij afhankelijk is van zijn geliefden. En dat kan hij maar moeilijk verkroppen...

De tachtigjarige kindervriend werd begin deze zomer ‘onverwacht getrakteerd op een aantal opvolgende ontstekingen en aandoeningen’. Zo werd hij onder meer getroffen door de aangezichtsverlamming van Bell, waarbij de spieren van ??n helft in het gezicht ineens verlamd zijn.
Vorige week werd hij plots opgenomen in het ziekenhuis omdat hij zijn benen niet meer kon bewegen, zo meldt Shownieuws. Voor de camera, met naast hem zijn vrouw, praat hij over zijn gezondheid. „Wat lullig overkomt is dat ik altijd heb gesport en nooit heb gerookt of gedronken. We hebben altijd een goed huwelijk gehad, en dan zou ik het lullig vinden voor haar als ze in het laatste kwartier van ons leven een soort van verpleegster wordt en achter mijn rolstoel moet lopen. Dat zit me niet lekker”.

’Dag vriendjes’
Hij vervolgt: „Ik ben niet bang voor de dood, dat was ik al niet toen ik werd geboren. Je mag gerust weten dat wij samen papieren hebben getekend voor euthanasie want ik heb er geen zin in om straks kwijlend... dat doe je toch niet. Nee, dan is het ’dag vriendjes!’,” aldus Bassie.
 
Bovenaan