Nee dat was die oud tennis coach Martin SimekIk heb begrepen dat ene Matthijs van Nieuwkerk op hem lijkt.
Nee dat was die oud tennis coach Martin SimekIk heb begrepen dat ene Matthijs van Nieuwkerk op hem lijkt.
Hoe heet die nar ook al weer? Plaaggeest?
Als die in beeld kwam, dan kroop ik achter de bank. Dat was mij te spannend.
Ge bent goed bijgetrokken trouwens :duim:
In de autobiografie van Aad staat te lezen dat de man achter de plaaggeest en nog veel grotere plaaggeest was.![]()
Zit die ook in het clubje "Van Gorcum" ?
Ja alle boefjes. Alleen gek genoeg vlugge japie niet.![]()
Nou ik ga er vanuit dat de verhalen van Aad op de waarheid geschreven zijn en dat mogen de boefjes niet klagen over hun salaris en zakgeld (ruim 2000 gulden per man in de Amerika serie).
Omwisselen.Wat moet je met guldens. (In Amerika)
Omwisselen.
Bassie en Adriaan besparen op alles die gaan echt niet voor zoveel personen muntgeld meenemen. Dat is weer extra gewicht in het vliegtuig.Papiergeld of crypto guldens? Dat laatste is nog geen 10 eurocent waard.
Bassie en Adriaan besparen op alles die gaan echt niet voor zoveel personen muntgeld meenemen. Dat is weer extra gewicht in het vliegtuig.
Zal dan wel in bitcoins zijn geweest.Bassie en Adriaan besparen op alles die gaan echt niet voor zoveel personen muntgeld meenemen. Dat is weer extra gewicht in het vliegtuig.