JC-schaal: wie pakt de 1e prijs

JC-schaal: wie pakt de 1e prijs

• PSV

Stemmen: 3 50,0%
  • PSV na ABBA

Stemmen: 0 0,0%
  • Feyenoord

Stemmen: 1 16,7%
  • Feyenoord na ABBA

Stemmen: 2 33,3%

• Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Nou dit is een prijs waar je naast pist.

Zeker. Maar ik hou me vast aan de statistieken: alle keren dat Feyenoord de JCS (of de voorlopers ervan (PTT Telecomcup of Supercup)) won werd PSV het jaar erna kampioen. Tevens zijn de 21e eeuw pas 3x de JCS-winnaar het seizoen erna kampioen geworden (PSV wint JCS in 2000, Ajax in 2013 en PSV in 2015)... :)

Als je ook kampioen wordt of de beker wint is de JCS een leuke prijs, als je naast de titel of de beker grijpt maakt de JCS het seizoen echt niet goed.

Susa

New member
Geinig voor Feyenoord om zo'n prijsje te pakken in Eindhoven:duim:

Ik moest wel effen wennen Bijlow en Verdonk ?

SanMark.

Well-known member
Zeker. Maar ik hou me vast aan de statistieken: alle keren dat Feyenoord de JCS (of de voorlopers ervan (PTT Telecomcup of Supercup)) won werd PSV het jaar erna kampioen. Tevens zijn de 21e eeuw pas 3x de JCS-winnaar het seizoen erna kampioen geworden (PSV wint JCS in 2000, Ajax in 2013 en PSV in 2015)... :)

Als je ook kampioen wordt of de beker wint is de JCS een leuke prijs, als je naast de titel of de beker grijpt maakt de JCS het seizoen echt niet goed.

Gefeliciteerd JMD. Kampioenschap is dus binnen. Graag het komende seizoen geen zenuwachtige reacties meer want de winnaar is bekend.

gevegt

Well-known member
Feyenoordsupporters zijn compleet doorgesnoven randdebielen. Allemaal. Stuk voor stuk.

Mario

Well-known member
Niets van meegekregen. Ja, een prijs gemist maar plaatsing voor de groepsfase CL heeft wel mijn voorkeur. Ik hoop dat PSV dan wat scherper zal zijn.

Bovenaan