JC-schaal: wie pakt de 1e prijs

• PSV

Stemmen: 3 50,0%
  • PSV na ABBA

Stemmen: 0 0,0%
  • Feyenoord

Stemmen: 1 16,7%
  • Feyenoord na ABBA

Stemmen: 2 33,3%

• Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Zie je regelmatig dat spelers met een bovengemiddelde traptechniek de penalty's niet weten te maken. Beckham had er ook last van.

Klopt. Platini, Van Basten zijn er 2 die zo ook in me opkomen. Konden de bal overal neerleggen waar ze wilden, maar misten op belangrijke momenten penalty's.

Max

Administrator
Forumleiding

Ik vond PSV trouwens ook erg tegenvallen en Feyenoord ook.

Mwa, van Feyenoord had ik niet echt meer verwacht. Hooguit nog een combinatie tussen RvP en Berghuis.

Max

Administrator
Forumleiding
ABBA moeten we vaker zien, maar ik vond het op zichzelf wel een interessante proef. Gaan we dat in de beker nu ook doen?

stc

Well-known member
Vond PSV niet goed spelen en ook niet slecht. Ze zijn verder gegaan met het spel waar ze vorig seizoen gebleven waren. Feyenoord was ook niet goed, maar ook niet slecht. Voor beide teams is er nog werk aan de winkel. Vond Larsson aan de kant van Feyenoord redelijk spelen.

Van mij mogen de Feyenoord fans keihard gestraft worden.

stc

Well-known member
Waarom? Dat beetje vuurwerk (=7500 euro) ; of heb ik nog iets gemist?

Maakt niet uit of het 1 stuk vuurwerk is of in meervoud. Vuurwerk hoort niet en daarnaast ben je te gast. Tevens is het niet goed voor de grasmat. Daarom mogen ze van mij worden gestraft. Mochten PSV-ers dit doen in de kuip, dan schreeuwt iedereen moord en brand over het schaden van de zogezegde mooiste grasmat van Nederland....

Bovenaan