Internationale vriendschappelijke duels

Mario

Well-known member
Argentinie is nog slechter dan Oranje, zeker zonder Messi stelt het weinig voor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Internationale vriendschappelijke duels

Was Spanje inderdaad. Gelukkig is het goedgekomen met het vinden van een sterkere oefenpartner.
 

Mario

Well-known member
Spanje is ontsnapt aan een afstraffing. Als we al van de Europees kampioen met 0-3 winnen ...
 

Batigoal

Well-known member
Een WK finale is inderdaad geen prestatie.

Ik vind het inderdaad te zwart-wit hoe er vaak geredeneerd wordt. Er kan per jaar maar ??n club de CL winnen, net als dat er om de 2 jaar maar ??n land een eindtoernooi kan winnen. Betekent dat dat de rest automatisch allemaal niet goed presteert? Natuurlijk niet, want voor een ander land of club kan een andere prestatie al geweldig zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Zwakke start voor Seedorf en Kluivert bij Kameroen. Uit bij de Comoren werd mede door een foutje van Onana 1-1 gespeeld.

Het team van de Comoren viel me trouwens mee met (uiteraard) veel Fransen. Ook nog een aantal met ervaring in de Ligue 1.
 

Forza AZ

Well-known member
Zwakke start voor Seedorf en Kluivert bij Kameroen. Uit bij de Comoren werd mede door een foutje van Onana 1-1 gespeeld.

Het team van de Comoren viel me trouwens mee met (uiteraard) veel Fransen. Ook nog een aantal met ervaring in de Ligue 1.

Het was geen oefenwedstrijd, maar een kwalificatiewedstrijd voor de Africa Cup 2019. Al maakt dat voor Kameroen weinig uit, want ze zijn als gastland al geplaatst voor het eindtoernooi
 
Bovenaan