Inhaalronde eredivisie

Makanaky

Well-known member
Het blijft poverder dan pover, ook al zouden ze dit nog recht trekken zoals in de even slechte wedstrijd tegen Sparta.

Abubakari

Well-known member
Almere City zou in de Serie A gewoon bij de bovenste vier staan.

Wat een mazzel zeg, Almere had bij rust niet alleen 1-4 kunnen staan maar zelfs moeten staan. Maar dat is de pech van de club die onderin staat. Die late 2-1 kon je ook wel aan zien komen. Wel mooi binnen geschoten door Hancko.

stc

Well-known member
Ik ga er vanuit dat Go Ahead Eagleas vandaag met 3-0 gaat verliezen van Ajax. Die laten het helemaal lopen vandaag.

Jef400

Well-known member
Ik zie Twente het wel moeilijk krijgen met NEC. Zeker conditioneel. Ajax zal ook wel een klap hebben gehad. Alleen AZ lijkt energie te hebben kunnen sparen vandaag.

Pieros

Active member
Ik zie Twente het wel moeilijk krijgen met NEC. Zeker conditioneel. Ajax zal ook wel een klap hebben gehad. Alleen AZ lijkt energie te hebben kunnen sparen vandaag.

Ik ben benieuwd. NEC speelt de laatste wedstrijden weer heel slap, dus heb er geen vertrouwen in dat ze er tegen een vermoeid Twente wel zouden staan. Van de andere kant, ze spelen dit seizoen erg wisselvallig, dus zou ineens ook weer wel kunnen zijn.

stc

Well-known member
Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Kaplan, Baas, Hato; Klaassen, Mokio, Taylor; Traoré, Brobbey, Godts

Opstelling Go Ahead Eagles: De Busser; Deijl, Nauber, Kramer, James; Linthorst, Llansana, Breum; Antman, Edvardsen, Suray

Appeltje eitje voor de heren uit Amsterdam.

Abubakari

Well-known member
Onze angstgegner na een zware midweekse avond, zonder Pasveer, ik moet het nog maar zien.
Sowieso had je deze beter wedstrijd beter op zijn originele datum kunnen spelen. Tussen RFS en Galatasaray in.

Bovenaan