Waarmee je zo ongeveer dit hele competitieseizoen van Ajax samenvatJongens jongens, het zit niet tegen
Laten we het hopenTop 6 is nu wel definitief los. Go ahead zal zaterdag ineens wel weer de kansen kunnen maken of hun keeper (zoals veel keepers dit seizoen) ineens tegen psv de wedstrijd van hun leven keepen en dan staat Ajax volgende week 7/8 punten voor…
Bram Nuytinck is behoorlijk chagrijnig.
Ik zie net de beelden, maar wat moet hij daar anders doen dan? Hij kan moeilijk in het niets verdwijnen.Nauber met zijn 2e gele kaart. Was niet zijn eerste overtreding nadat hij op scherp staat.
Bleef het in een saaie wedstrijd ook bij.Buurmeester met de 1-0 voor AZ.
Wat stel je voor?Ik zit nu de beelden terug te kijken. Maar de arbitrage vraagt om respect en een terugtrekkende media. Maar alleen vandaag al twee wedstrijden waar de arbitrage wedstrijdbepalende invloed heeft. Kan toch niet meer zo..
Bij Ajax was de arbitrage (en met name de VAR) juist van groot nut, anders was er een handsgoal goed gekeurd en een onterechte strafschop gegeven.Ik zit nu de beelden terug te kijken. Maar de arbitrage vraagt om respect en een terugtrekkende media. Maar alleen vandaag al twee wedstrijden waar de arbitrage wedstrijdbepalende invloed heeft. Kan toch niet meer zo..