Ik Geloof in Mij- alles over het beste programma van de Nederlandse tv

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gisteravond is het tweede seizoen van dit briljante pareltje begonnen. De deelnemers van het eerste seizoen zijn allemaal weer van de partij. In dit topic kunnen we met elkaar alle updates bespreken van de zeven sterren-in-spé. Van arrogante breedbek Dave, tot vieze Gothic Wally. Van het getraumatiseerde pubertje Gio tot Gelderse volksheld Rutger. En uiteraard het onvolprezen fenomeen, The Dutch Engelbert René Le Blanc!

Brand los. :)
 

Fregge

Well-known member
Wally is zo'n man die uit het niets de plaatselijke JO9-6 een traktatie kan geven na een 12-3 nederlaag, maar dat ze wel keihard gewerkt hebben
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De eerste nummers van Gio zijn ook toppertjes.

Er is iets met dat mannetje, maar heb nog niet kunnen vinden wat precies. Hoop dat ik er helemaal naast zit, maar ik vermoed dat hij behoorlijk getraumatiseerd is in zijn jeugd. Heb er in elk geval genoeg rode vlaggen voor gezien.
 

zwammy

Well-known member
Nee Rene die denkt dat die word genomineerd voor een televisiering.

Het gaat om Rutger, helaas ziet sbs dat anders.

Wally is uiteraard ook prima, en die 2 Amsterdammers ook. Dave moet lekker mixen, gio op school feestjes zingen en degene die ik niet noem zijn niet belangrijk.
 

zwammy

Well-known member
Er is iets met dat mannetje, maar heb nog niet kunnen vinden wat precies. Hoop dat ik er helemaal naast zit, maar ik vermoed dat hij behoorlijk getraumatiseerd is in zijn jeugd. Heb er in elk geval genoeg rode vlaggen voor gezien.

Ja daar zit wel een traumatje aan vast.
 
Bovenaan