Hoofdklasse B zaterdag 2018-19

De Groene Scout

Well-known member
Exacelsior'31 dus, zal dinsdag even polsen bij spelers / kader hoe blij ze daarmee zijn. Vooraf hoefde het niet zo nodig volgens de vaste volgers.
 

Unregistere

Well-known member
Viel een beetje tegen helaas. Precies 17 seconden (!) na rust werd het 3-0 en was de wedstrijd gespeeld. Omdat Excelsior'31 inmiddels ook met 3-0 voor stond was het wel duidelijk dat Staphorst ook geen kampioen zou worden en werd het uiteindelijk een erg matte bedoening.

(Misschien was ik vanmiddag wel op hetzelfde sportpark als Noordooster, bedenk ik me nu.)

Da's jammer. Kans is groot dat NO daar ook was, lijkt mij.

En ik zie dat Excelsior '31 dus de sjaak is. Sparta Nijkerk kwam met de schrik vrij. Lang waren zij door de 0-1 voorsprong in Assen immers virtueel kampioen, maar acht minuten voor tijd lukte het toch om een tegengoal te krijgen. Zij blijven dus in de mooiste competitie van het land. Ook de pogingen van mevrouw Shukrula om hier middels vijf minuten extra tijd nog iets aan te doen, sorteerden geen effect.

Wel leuk, (misschien) weer eens naar Rijssen volgend seizoen. Lang geleden.
 

Mug

Member
Vanmiddag, met wat gezellige mensen van Csv Apeldoorn naast mij, gekeken hoe Staphorst de mannen uit Apeldoorn met een nederlaag naar huis stuurden. Weinig vuurwerk. Een minuut na de pauze was het al 3 - 0 . Toen de tussenstanden op de andere velden voorbij kwamen was het over en uit. Een teleurstellende middag.
 

de waan

Well-known member
De publieke belangstelling viel me ook behoorlijk tegen. Kennelijk was er weinig vertrouwen dat ze nog een serieuze kans maakten op de titel.
 

bqandy

Well-known member
Nieuwbakken hoofdklasser HZVV uit Hoogeveen laat het Protos Weering zaalvoetbaltoernooi aan zich voor bij gaan. En dat is toch wel een belangrijk dingetje in de winterstop in Drenthe en directe omgeving. HZVV won het toernooi diverse keren. De focus van HZVV komt volledig te liggen op handhaving in de hoofdklasse.

https://www.hzvv.nl/artikel/protosweering
 

bqandy

Well-known member
Aha, dan komt deze trein op een juist moment.

Ik sprak Weerman zo'n twee maanden geleden nog over het vervolg van zijn carri?re. Hij had toen net Pelikaan S afgewezen.
In eerste instantie wilde hij voor een jaar stoppen vanwege gezin en baan of er moest iets heel speciaals langs komen. Dat is dus blijkbaar Staphorst.
 

Unregistere

Well-known member
Mooie stap voor Paultje natuurlijk, naar de leukste competitie van het land!

Bij SDC Putten zijn ze al aan het trainen, want Feyenoord komt er aan. Onze oude trainer Cesco Agterberg, nu aan het roer in Putten, had dus een heel korte vakantie dit jaar... Al doet hij zo te zien nog niet zo veel, uiterst rechts in beeld. ;)

D9hZ9LyXUAAuZD6.jpg:large
 

Arjen

Member
Ik sprak Weerman zo'n twee maanden geleden nog.......
In eerste instantie wilde hij voor een jaar stoppen vanwege gezin en baan of er moest iets heel speciaals langs komen. Dat is dus blijkbaar Staphorst.

Staphorst zal z?ker speciaal zijn durf ik te wedden. (???)

Verstuurd vanaf mijn FRD-L09 met Tapatalk
 
Bovenaan