Hoofdklasse B zaterdag 2018-19

Unregistere

Well-known member
Alex heet dus ook Leo? Verwarrend.

Maar ze kregen toch een duo, dus misschien dat die ander het nu alleen gaat doen?
 

de waan

Well-known member
"We hebben gisteravond met hem gesproken, maar we willen hem niet veroordelen op basis van artikelen in de media", zegt voorzitter Jitse Antuma.

Wat is dit dan voor kromme redenering. Hij toch toch veroordeeld door de rechtbank?
 

Mug

Member
De heren Blom en Brandsma zadelen de VV Staphorst wel op met problemen. Nou had ik al nooit veel op met de heren. De duo baan was alleen maar om regelmatig met vakantie te kunnen. Nu weten we ook waar Blom dat van betaalde . De 240 uren werkstraf kan hij misschien ter kompesatie bij de VV Staphorst uitvoeren.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ging moeizaam, maar de top 3 heeft allemaal gewonnen. Nummer 4 AZSV speelde gelijk en nu dus ook definitief weg.
Nog 3 kanshebbers op de titel op de laatste speeldag. Leuk.

Sparta Nijkerk 29-62
Excelsior'31 29-61
Staphorst 29-60
 

Unregistere

Well-known member
Ik geef Sparta Nijkerk een goede kans om in de hoofdklasse B te blijven, want zij spelen uit. Die andere twee krijgen een vervelend thuisduel met kans op winst voorgeschoteld.

ACV - Sparta Nijkerk
Excelsior '31 - Flevo Boys Emmeloord
Staphorst - CSV Apeldoorn
 

Deathprod

Active member
Bij DUNO gaan ze zich meer richten op regionale talenten ipv oud profvoetballers. Suikeroom heeft een kleiner budget beschikbaar gemaakt voor komend seizoen. Onder andere Jordi Balk, Nick de Bondt, Kevin Sissing, Christian Gandu, Dominique Kivuvu, Carlos dos Santos en Civard Sprockel gaan de club verlaten.
 

de waan

Well-known member
Morgen voor de krant naar een wedstrijd uit de leukste competitie van het oostelijk halfrond. Verslag doen van de doodstrijd van CSV Apeldoorn in Staphorst.

Ben benieuwd.
 

de waan

Well-known member

Viel een beetje tegen helaas. Precies 17 seconden (!) na rust werd het 3-0 en was de wedstrijd gespeeld. Omdat Excelsior'31 inmiddels ook met 3-0 voor stond was het wel duidelijk dat Staphorst ook geen kampioen zou worden en werd het uiteindelijk een erg matte bedoening.

(Misschien was ik vanmiddag wel op hetzelfde sportpark als Noordooster, bedenk ik me nu.)
 
Bovenaan