Hoofdklasse A zondag 2018-2019

Abubakari

Well-known member
Lekkere dag voor Hoogeveen. DEM verliest bij Silvolde, SDO met liefst 7-2 onderuit bij Achilles 1894 en zelf wint Hoogeveen met 1-0 van Purmersteijn, daardoor is Hoogeveen koploper en hebben ze het kampioenschap weer in eigen hand.
 

Mug

Member
Wat een spannend slot , met nog drie wedstrijden te gaan.Zowel om het kampioenschap , degradatie , p/d als om de periode titel. Mooie klasse , alleen een paar verre reizen. Zondag ben ik bij Alcides tegen Be Quick Gr. Voor beiden staan er nog belangen op het spel.
 

Mug

Member
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Eerst de hoofdklasse gaan mixen en nu aansturen op samenwerking ( fusie ). Ik denk dat er van al die plannen niets terecht komt in Meppel
 

Arjen

Member
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Eerst de hoofdklasse gaan mixen en nu aansturen op samenwerking ( fusie ).
Denk jij dat de buren de enqu?te hebben bedacht? Ik was serieus in de veronderstelling dat het een gezamenlijk initiatief was 🤔
 

bqandy

Well-known member
Ronde 28:
AWC – Hoogeveen
De Bataven – Achilles 1894
Alcides – Be Quick 1887
DEM – RKHVV
Purmersteijn – Silvolde
Hoogland – Hollandia
RKZVC – Fortuna Wormerveer
SDO – MSC
 

bqandy

Well-known member
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Eerst de hoofdklasse gaan mixen en nu aansturen op samenwerking ( fusie ). Ik denk dat er van al die plannen niets terecht komt in Meppel

MSC Alcides. Best wel een aardige naam. :)

Ik begreep dat het idee is om meer samen met de jeugd te doen.
 

Arjen

Member
:)
Ik begreep dat het idee is om meer samen met de jeugd te doen.
Dat is al eens eerder geprobeerd maar toen heeft een niet nader te noemen Meppeler sport club zichzelf op dubieuze wijze buitengesloten waarna 2 andere verenigingen verder zijn gegaan ;)
 

de waan

Well-known member
Ook deze afdeling is kennelijk zo interessant, dat geen enkele club wil promoveren. Ik durf er geen flesje wijn op te zetten wie uiteindelijk verplicht moet promoveren.
 

Unregistere

Well-known member
Het lijkt er wel op, al kan dit nooit zo'n mooie competitie zijn als de zaterdaghoofdklasse B.

Hoe dan ook fijn dat Be Quick zo goed als veilig is.
 

bqandy

Well-known member
Ronde 29:
DEM kan in en tegen Hoogeveen (officieus) kampioen worden. Maar Hoogeveen kan ook weer de koppositie pakken. De dans rond de tweede rechtstreekse degradatieplaats en de nacompetitieplekken tegen degradatie is nog bezig. Ook de derde periodetitel staat nog open. Net als de hoogste positie voor een eventuele vervangende periode.

Hoogeveen - DEM
Achilles 1894- Alcides
Be Quick 1887 - De Bataven
MSC - AWC
RKZVC - Silvolde
RKHVV - Purmersteijn
Hollandia - SDO
Fortuna Wormerveer - Hoogland
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan