Honkbal

De Groene Scout

Well-known member
Ik hoor net dat dat Nederlands best betaalde sporter ook mee mocht doen, maar van zijn club mocht hij maar 1 inning gooien (3x3slag gooide hij; dat dan weer wel).
Maar dan ben je toch knettergek dat je zo iemand erbij haalt, als hij toch niet mee mag doen van zijn club.
 

Batigoal

Well-known member
Ik hoor net dat dat Nederlands best betaalde sporter ook mee mocht doen, maar van zijn club mocht hij maar 1 inning gooien (3x3slag gooide hij; dat dan weer wel).
Maar dan ben je toch knettergek dat je zo iemand erbij haalt, als hij toch niet mee mag doen van zijn club.

Is Blind daar soms bondscoach?
 

Joost

Well-known member
Ik hoor net dat dat Nederlands best betaalde sporter ook mee mocht doen, maar van zijn club mocht hij maar 1 inning gooien (3x3slag gooide hij; dat dan weer wel).
Maar dan ben je toch knettergek dat je zo iemand erbij haalt, als hij toch niet mee mag doen van zijn club.

Vd Hurk gooide anders niet heel veel langer.
 

Friesland

Well-known member
Ik hoor net dat dat Nederlands best betaalde sporter ook mee mocht doen, maar van zijn club mocht hij maar 1 inning gooien (3x3slag gooide hij; dat dan weer wel).
Maar dan ben je toch knettergek dat je zo iemand erbij haalt, als hij toch niet mee mag doen van zijn club.

Bij zijn eigen club komt hij meestal ook maar tot 1 inning per wedstrijd. In 2016 pitchte hij 68 2/3 innings in 71 wedstrijden. Omgerekend naar volledige wedstrijden is dat iets meer dan 7 1/2 wedstrijden in het hele jaar.
 

ALenstra

Well-known member
Vandaag de eerste dag van het nieuwe MLB-seizoen. Om 19.00 NL tijd de openingswedstrijd Tampa Bay Rays-New York Yankees. Ook live te zien op Fox6, evenals Arizona Diamondbacks-San Francisco Giants dat erna volgt.
 

ALenstra

Well-known member
Ja nou. Eigenlijk geldt dat ook voor die andere 4 wedstrijden. Houston Astros leiden met 3-2 en hebben nog 1 zege nodig. Maar de 6e en eventueel 7e wedstrijd zijn beiden in Los Angeles.
 

erka

Well-known member
Ja nou. Eigenlijk geldt dat ook voor die andere 4 wedstrijden. Houston Astros leiden met 3-2 en hebben nog 1 zege nodig. Maar de 6e en eventueel 7e wedstrijd zijn beiden in Los Angeles.

Dat zal, maar een korte samenvatting is voor mij ruim voldoende. Ik vind honkbal namelijk helemaal niks aan om 5,5 uur te kijken.
 

ALenstra

Well-known member
Zo te zien heeft niemand gekeken. Ik ook niet. Maar de Astros wonnen met 5-1 en zijn voor het eerst winnaar van de World Series.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb de eerste twee innings gezien en toen de gok genomen en gaan slapen
 

zwammy

Well-known member
De Indians passen vanaf volgend jaar hun logo aan. Voor de tegenstanders gaat het niet ver genoeg en moet ook de naam aangepast worden.
 

ALenstra

Well-known member
Volgend jaar eind juni worden twee wedstrijden tussen Boston Red Sox en New York Yankees in Londen gespeeld.
 
Bovenaan