Hoe verbeteren we de Legoland Walt Disney Playmobil Verdediging Van Oranje?

Maasveld

Well-known member
Cillessen is momenteel de beste keeper van Nederland, daar nog dagenlang over ouwehoeren heeft geen nut.
Vermeer is de goede 2e, die kan moeiteloos zijn plek innemen bij een schorsing of blessure, daarna heb je keepers als Vorm of Krul.

Dit is mijn uitspraak en daar moeten jullie het mee doen.
Ik zou Vermeer eerder betitelen als slechte 4de maar verder ben ik het wel met je eens.
 

SanMark.

Well-known member
Wat mij vooral bij het 2e en het 4e doelpunt van de VS opviel was, dat er vanuit het middenveld niet meegelopen werd met de opkomende Amerikanen.
Dus naast de discussie over wie we achterin zetten denk ik dat het tegen Letland nog veel belangrijker is wie de verdedigende middenvelder(s) is/zijn.

Cillessen was op dat moment niet aan het coachen. Daardoor stonden ze verkeerd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hiddink had het na de vorige interlandperiode er juist over dat Blind een sleutelpositie zou moeten krijgen op het middenveld.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hiddink had het na de vorige interlandperiode er juist over dat Blind een sleutelpositie zou moeten krijgen op het middenveld.

Tsja, dan kunnen we lang praten over het niveau van de selectie maar dan zijn we nu toch wel klaar lijkt me..
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij heeft het iig allemaal niet meer op een rijtje. Het is wat zielig om te zien. Mijn ouders geven niet zoveel om voetbal. Toen ik weer eens bij hun thuis was en VI opstond, toen verwonderen ze zich toch om de fragmenten van Hiddink zijn persconferentie. Echt een heel onsamenhangend verhaal wat Hiddink toen zat af te steken. Het is duidelijk niet meer helemaal goed met hem.
 

Batigoal

Well-known member
Nigel de Jong is tegenwoordig compleet afgeschreven? Is misschien niet meer de topper van een paar jaar terug, maar ik vind De Jong eigenlijk zelden teleurstellen in interlands. Bij iedere club is hij onbetwist basisspeler.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe verbeteren we de Legoland Walt Disney Playmobil Verdediging Van Oranje?

Die haal je net als Van Gaal deed er bij het toernooi absoluut bij. Verder hebben we voldoende materiaal om in een vast 4-3-3 systeem ons simpel te kwalificeren. Maar ik begrijp dat sommige meer op de lijn van Hiddink lijken te zitten dat we opeens terug zijn gevallen qua materiaal naar het niveau van Turkije en dat we minder zijn dan IJsland, VS en Tsjechi?. Ik denk dat je met een volwaardige bondscoach je met gemak kwalificeert. Als je alle wedstrijden terug analyseert, dan klopt er eigenlijk steeds weinig van de gekoze tactiek en poppetjes en heeft Hiddink het vaak in de wedstrijd met zijn wissels eerder slechter dan beter gemaakt. Zoals het nu gaat is gewoon onnodig.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Nigel de Jong is tegenwoordig compleet afgeschreven? Is misschien niet meer de topper van een paar jaar terug, maar ik vind De Jong eigenlijk zelden teleurstellen in interlands. Bij iedere club is hij onbetwist basisspeler.
Probleem is dat de Jong in balbezit niks brengt en dat dit ook geldt voor dat centrum achter hem. Tegen grote landen die willen voetballen geen probleem overigens, maar tegen volgens mij Turkije of Kazachstan had je niet zoveel aan hem. Lijkt mij dat we tegen dit soort ploegen, waar ik de VS overigens ook onder schaar, het toch zonder dit type speler moeten kunnen doen.
 

A345

New member
Die haal je net als Van Gaal deed er bij het toernooi absoluut bij. Verder hebben we voldoende materiaal om in een vast 4-3-3 systeem ons simpel te kwalificeren. Maar ik begrijp dat sommige meer op de lijn van Hiddink lijken te zitten dat we opeens terug zijn gevallen qua materiaal naar het niveau van Turkije en dat we minder zijn dan IJsland, VS en Tsjechi?. Ik denk dat je met een volwaardige bondscoach je met gemak kwalificeert. Als je alle wedstrijd terug analyseert, dan klopt er eigenlijk steeds weinig van de gekoze tactiek en poppetjes en heeft Hiddink het vaak in de wedstrijd met zijn wissels eerder slechter dan beter gemaakt. Zoals het nu gaat is gewoon onnodig.
Volledig mee eens. Ok?, het loopt niet over qua kwaliteit op het moment, maar doen alsof we minder zijn dan ??n van de andere landen in de poule qua materiaal is natuurlijk belachelijk. In mijn ogen volledig op het conto van Hiddink te schrijven deze prestaties. Als je bijvoorbeeld Tsjechi? of IJsland-uit terug gaat bekijken is het gewoon een grote chaos op het veld en dan kunnen goed georganiseerde ploegen makkelijk wat halen tegen Oranje. Zelfs Letland.
 
Bovenaan