Hoe verbeteren we de Legoland Walt Disney Playmobil Verdediging Van Oranje?

Eef de Kip

Well-known member
Jammer de er hier lieden zitten die niet kunnen argumenteren.`..

Om dan vervolgens met dit argument te komen.

Omdat er een keeper die gewend is aan een hoger niveau staat?
Verklaar dan waarom de achterhoede zo slecht opgesteld staat, terwijl alle verdedigers bij hun clubs normaal wel redelijk op hun positie lopen?



Ik trek het niet meer, ik ga aan het nat, suc6 er mee.
 

Eef de Kip

Well-known member
Cilessen is gewoon de nr 1, met Vermeer als goede 2e.

Voor Cillessen zou het wel beter zijn om volgend seizoen over de grens te gaan kijken, potjes tegen Excelsior ed dat weet hij nu wel, hij moet in de 5 meter de gevechten met beesten van Chelsea of Real aan gaan.

Misschien kan hij de verdediging bij Newcastle neerzetten, wellicht dat ze dan minder dan 63 goals tegen krijgen.
 

Janssen

Well-known member
Verklaar dan waarom de achterhoede zo slecht opgesteld staat, terwijl alle verdedigers bij hun clubs normaal wel redelijk op hun positie lopen?

Huh? Ze kunnen er gewoon geen kut van. BMI kan er bij Porto ook geen kut van, Blind bij United ook niet. Bruma? Laat me niet lachen. Dan heb je nog het "Janmaat doet het in Engeland best aardig-fabeltje" dat geforceerd in stand wordt gehouden door Feyenoorders zodat er tenminste nog iets positiefs over die club gemeld kan worden maar in werkelijk is het vreselijk matig allemaal.

Er hangt een vieze pislucht over dit elftal en die krijg je alleen weg als je eens grondig anders gaat selecteren.
 

Maasveld

Well-known member
Omdat er een keeper die gewend is aan een hoger niveau staat?
Verklaar dan waarom de achterhoede zo slecht opgesteld staat, terwijl alle verdedigers bij hun clubs normaal wel redelijk op hun positie lopen?

Ik heb de 1ste helft niet gezien, maar die verdedigende bagger ontstond met name omdat de verdediging in moest stappen omdat het middenveld compleet overlopen werd. Datzelfde middenveld doet vervolgens geen enkele moeite om de verdedigende stellingen te ondersteunen. Dan helpt het verder ook niet dat de verdediging zich kinderlijk eenvoudig laat passeren. Kun je wel coachen tot je een ons weegt, maar als de bal in de 16 is moet je je toch echt daar op gaan richten.
 

inhethoekje

Active member
Misschien kan hij de verdediging bij Newcastle neerzetten, wellicht dat ze dan minder dan 63 goals tegen krijgen.


Dat gun ik hem niet, daar vindt ik hem te goed voor, hij moet eerst lekker bij een redelijke middenmoter in Engeland beginnen (ik doe eens gek en noem een Southampton) en dan na 2 jaar bij ManUtd CL bekers gaan winnen.
 

Eresd?g?

Banned
Was ik in het F1 topic ook zo vervelend? Bij deze dan mijn welgemeende excuses... Bobba kijk svp alle tegengoals nog eens terug. Plus de 15+ reddingen van Cillessen. Succes.
 

Janssen

Well-known member
Ik zeg Sven van Beek, zeg ik dan iets geks?

(Janssen zal het gek vinden, maar het gaat me om de rest)

Gek zou ik het niet willen noemen. Eerder volkomen gestoord. Hou toch eens op met die middelmaat, dit moet de verzameling beste voetballers met de Nederlandse nationaliteit zijn.
 

Eef de Kip

Well-known member
Gek zou ik het niet willen noemen. Eerder volkomen gestoord. Hou toch eens op met die middelmaat, dit moet de verzameling beste voetballers met de Nederlandse nationaliteit zijn.

Nou ik denk niet dat v Beek het vanavond nog slechter had gedaan dan Bruma of BMI.
 

Janssen

Well-known member
Nou ik denk niet dat v Beek het vanavond nog slechter had gedaan dan Bruma of BMI.

Dat zal best, maar die twee horen er ook niet bij. Het is echt niet zo lastig; als je er in de Eredivisie niet met kop en schouders bovenuit steekt heb je niks in Oranje te zoeken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat zal best, maar die twee horen er ook niet bij. Het is echt niet zo lastig; als je er in de Eredivisie niet met kop en schouders bovenuit steekt heb je niks in Oranje te zoeken.

Volledig mee eens maar ik vrees dat de spoeling nou eenmaal erg dun is. Spelers als Douglas en v Dijk heb ik ook geen fidusie in.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zeg Sven van Beek, zeg ik dan iets geks?

(Janssen zal het gek vinden, maar het gaat me om de rest)

Hiddink had hem wel bij de voorlopige selectie zitten, maar die heeft zich geblesseerd afgemeld. Anders zou hij wel zijn afgevallen wegens de aanwezigheid van Bruma. Wel een goede keuze. Niemand heeft De Vrij afgelopen seizoen gemist vanwege Van Beek.
 

inhethoekje

Active member
Zag van de week Schots voetbal, laten we van Dijk nou geen kwaliteiten aanmeten die hij niet heeft, elke voetballer uit de 4e klasse kan mee in Schotland.
 

Janssen

Well-known member
Volledig mee eens maar ik vrees dat de spoeling nou eenmaal erg dun is. Spelers als Douglas en v Dijk heb ik ook geen fidusie in.

Ik denk dat het best wel meevalt, kwestie van een paar rotte appels niet meer oproepen (BMI, Bruma). Stel dat je op links begint met Willems en in het centrum met De Vrij, dan heb je er al twee waarmee je enigszins positief naar de toekomst kunt kijken. Dan zet je op rechts gewoon Van Der Wiel, die over het algemeen niet heel veel gekke dingen doet en genoeg ervaring heeft.

Enige plek waar de spoeling dus is is dan de plek naast De Vrij, daar moet gewoon iemand staan die het in een buitenlandse competitie redelijk tot goed doet. Ik kom eigenlijk slechts tot Vlaar en Pieters.
 

Susa

New member
echt geen enkel idee.

Bazour of zo dan maar ?

En dan te bedenken dat Huntelaar, De Jong, van Persie, Robben en Sneijder ouder en ouder worden....

Maar ja gelukkig komen Anwar El Ghazi, Swen van de Beek en Joris van Overheem eraan.

Depay hebben we ook nog...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaan we nou doen alsof het Nederlands elftal minder is dan IJsland en Tsjechi?? Gewoon een normale bondscoach met een normaal selectie beleid en die de poppetjes op een logische manier opstelt en je kwalificeert je met net zo'n gemak als de laatste jaren.
 
Bovenaan