Hoe verbeteren we de Legoland Walt Disney Playmobil Verdediging Van Oranje?

G

Gast

Guest
Hahaha. Cillessen heeft dubbele cijfers voorkomen vanavond. En dat is geen grap Bobba.

Serieus. Jij vindt dat het aan Cilissen lag? Die heeft er nog wel 5-6 uitgehaald. De keeper is het probleem niet hoor.

Ik zeg dat het aan de gehele achterhoede ligt. Maar dat hij wel de taak heeft om de achterhoede neer te zetten. En het stond voor geen meter. En dat valt me vaker op bij hem. Coaching lijkt niet zijn sterkste punt. Ik zie dan liever de meer ervaren en rustigere Vorm. Maar die zit helaas op de bank.
 

inhethoekje

Active member
Cilissen heeft vandaag gewoon zijn werk gedaan, oke bij de 1e goal had hij wat sterker kunnen optreden maar voor de rest, als iedereen voor hem die bal maar van richting blijft veranderen kan je als keeper net zo goed naast de goal gaan staan.
 

Maasveld

Well-known member
Ach ja, Newcastle heeft er dit seizoen 63 tegen gekregen. Zoveel vertrouwen in de coachende kwaliteiten van Krul hoeven we dus ook niet te hebben.
 

inhethoekje

Active member
Ach ja, Newcastle heeft er dit seizoen 63 tegen gekregen. Zoveel vertrouwen in de coachende kwaliteiten van Krul hoeven we dus ook niet te hebben.

Ze lopen daar ook weg met Janmaat, Newcastle is dan ook een stad waar je nog niet dood gevonden wil worden dus alles wat een bal af en toe 5 meter vooruit schopt of er eentje vangt of wegstompt is al snel een held van de stad Newcastle.
 
G

Gast

Guest
Ach ja, Newcastle heeft er dit seizoen 63 tegen gekregen. Zoveel vertrouwen in de coachende kwaliteiten van Krul hoeven we dus ook niet te hebben.
Iets ander niveau misschien?

Ok....Bobba neem ik niet meer serieus. Het lag aan Cillessen. Grap van het jaar :D

Lezen is te moeilijk voor je?
Jammer dat er hier lieden zitten die niet kunnen argumenteren.`

Je zoekt waarom de achterhoede slecht staat opgesteld. Ik benoem alleen degene die de achterhoede hoort neer te zetten...
 

Eef de Kip

Well-known member
En wie is Mamaroli?

Dat was iemand die net zo irritant zat te drammen als jij nu. Bij de 1e gaat er werkelijk in elke linie iets mis ook al leek die bal niet onhoudbaar. Bij de 2e en 4e goal wordt er voorin op een knullige wijze balverlies geleden, Blind loopt 2 keer als een opa achter z'n man aan, Martins Indi gaat als een oud wijf met z'n rug richting de bal staan en de centrale verdediger van die Amerikanen kan als god in Frankrijk door ons centrum vogelvrij tegen de bal aan lopen.
Bij de 4e Kopt onze beste kopper de bal zo in de voeten van een tegenstander die die bal tegen hem aan schiet en zo in de goal gaat.
En dan kom jij met je evangelie dat we de volgende keer maar met Vorm moeten beginnen.
En kap maar met die retoriek dat ik dat niet leuk zou vinden omdat ik een Ajacied ben want dat is volslagen Bullshit. Je loopt gewoon al een paar dagen te drammen. Je bent niet wild van Cillessen, prima, we weten het maar het maar momenteel is hij de beste die we hebben, zegt ook genoeg over de rest. En ja, als Krul, Padt, Zoet en Vorm volgens jaar doorbreken zijn ze wellicht beter, we zullen het zien.

Dat coachingverhaal raakt natuurlijk kant noch wal.
 
G

Gast

Guest
Kun je nagaan wat voor een puinhoop het bij Oranje wordt.

Omdat er een keeper die gewend is aan een hoger niveau staat?
Verklaar dan waarom de achterhoede zo slecht opgesteld staat, terwijl alle verdedigers bij hun clubs normaal wel redelijk op hun positie lopen?
 

inhethoekje

Active member
Cilessen is gewoon de nr 1, met Vermeer als goede 2e.

Voor Cillessen zou het wel beter zijn om volgend seizoen over de grens te gaan kijken, potjes tegen Excelsior ed dat weet hij nu wel, hij moet in de 5 meter de gevechten met beesten van Chelsea of Real aan gaan.
 
G

Gast

Guest
Dat was iemand die net zo irritant zat te drammen als jij nu. Bij de 1e gaat er werkelijk in elke linie iets mis ook al leek die bal niet onhoudbaar. Bij de 2e en 4e goal wordt er voorin op een knullige wijze balverlies geleden, Blind loopt 2 keer als een opa achter z'n man aan, Martins Indi gaat als een oud wijf met z'n rug richting de bal staan en de centrale verdediger van die Amerikanen kan als god in Frankrijk door ons centrum vogelvrij tegen de bal aan lopen.
Bij de 4e Kopt onze beste kopper de bal zo in de voeten van een tegenstander die die bal tegen hem aan schiet en zo in de goal gaat.
En dan kom jij met je evangelie dat we de volgende keer maar met Vorm moeten beginnen.
En kap maar met die retoriek dat ik dat niet leuk zou vinden omdat ik een Ajacied ben want dat is volslagen Bullshit. Je loopt gewoon al een paar dagen te drammen. Je bent niet wild van Cillessen, prima, we weten het maar het maar momenteel is hij de beste die we hebben, zegt ook genoeg over de rest. En ja, als Krul, Padt, Zoet en Vorm volgens jaar doorbreken zijn ze wellicht beter, we zullen het zien.

Ja hoor, triestige reactie. Cilissen het beste dat we hebben? Dat is jouw mening, ik zeg alleen dat 2 minstens net zo goed zijn en op bepaalde vlakken beter. Ik heb Padt en Zoet nooit genoemd als mogelijke nummer 1 hoor. Wel Krul en Vorm. Tja als je zo in je eigen waarheid gelooft en niet in staat bent om te argumenteren valt er geen discussie met je te voeren.
De achterhoede staat voor geen meter, en Cilissen moet de achterhoede neerzetten, is het dan zo gek dat we ook naar hem kijken? Keepen is meer dan ballen vangen en een beetje meevoetballen.
 
Bovenaan