JMD
Well-known member
Mooi plaatje op de buienradar nu.
want?
Mooi plaatje op de buienradar nu.
Lekkere wind. Zijn toch nog mensen die lekker gaan fietsen met dit weer.
Wanneer begint het zomerse weer zo'n beetje?Als uitkomt wat nu in de modellen zit gaan we midden volgende week richting 35 graden in het zuiden,
Als uitkomt wat nu in de modellen zit gaan we midden volgende week richting 35 graden in het zuiden,
Dinsdagmiddag ook niet? Het heeft hier 1 uur lang extreem gehoosd toen... Dat is dan 10-15 km verder....pfff, ik blijf me trouwens verbazen hoe verschillend het weer is in Nederland. Afgelopen 2 dagen hier in Haarlem geweldig weer, lekker zonnetje en ik denk 3 druppels gevallen (ok, vannacht hier ook nog wat maar daar heb ik niets van gemerkt). Als je dan die ondergelopen straten ziet elders in het land.
Nee dinsdag echt maar een paar druppels. Ik heb eerst nog een rondje Ringvaart gefietst en op de terugweg fietste ik nog bij je langs, niks gevoeld maar goed, dat was uurtje of 2. Maar later ook niet, bizar.Dinsdagmiddag ook niet? Het heeft hier 1 uur lang extreem gehoosd toen... Dat is dan 10-15 km verder....
Maar als ik de radar zo zie komt er zo wel wat jouw kant op, eerst komt het hier over...
Om 2 uur was hier ook niks.Nee dinsdag echt maar een paar druppels. Ik heb eerst nog een rondje Ringvaart gefietst en op de terugweg fietste ik nog bij je langs, niks gevoeld maar goed, dat was uurtje of 2. Maar later ook niet, bizar.