Vanwege de klimaatverandering bedoel je neem ik aan?zeer verontrustend ook.
Vanwege de klimaatverandering bedoel je neem ik aan?
Maar klimaat kan je toch niet aan 1/2 dagen ophangen? Ik vind het feit dat we de laatste jaren steeds vaker >35 graden hebben veel schokkender eerlijk gezegd dan dat nu na 75 jaar een record sneuvelt. Want 2 weken terug vroor het nog gewoon in de nacht en was het een veel te koude juli. Ik heb juist altijd geleerd dat je voor klimaat nooit naar 1 of 2 dagen mag kijken, maar na een lange periode, 30 jaar.
Klopt, maar ik vind het verontrustend dat het record direct met 2C wordt verbeterd. Alsof het WR op de 100m van 9.58 naar 8.58 gaat.
Dan moeten we morgen weer over de 40 gaan, want vannacht wordt het volgens mij amper onder de 25 graden.Vannacht is het op sommige plekken niet onder de 20 graden geweest, dan hoeft er ook minder terrein goedgemaakt te worden, toch?
Moet je wel mijn hele post citeren, want het hangt natuurlijk ook af van of het weer strakblauwe lucht en luchtaanvoer vanuit Spanje hebben...Dan moeten we morgen weer over de 40 gaan, want vannacht wordt het volgens mij amper onder de 25 graden.
Gelukkig is het onderweg in Zuid Duitsland niet zo warm, 38 graden slechts. :duim:
En dan heb je opeens iemand aan de telefoon die Mooiweer heet.
Caribisch accent?
De simpelheid van mensen lezen is soms wel heerlijk hoor. De naam Gerrit Hiermstra werkt tegenwoordig blijkbaar ook als een rode lap op een stier, maar op zijn laatste tweets over de warmte gaat men aardig los. En er zitten pareltjes tussen. Zonder argumentatie aangedragen onderzoeken afdoen als leugens en vervolgens zie je mensen notabene zelfbenoemde conspiracy theories-sites en zelfs Robert Jensen's podcast als eigen bron noemen. mg: