Het weer

De Wolf

Well-known member
Donderdag wordt snikheet. Er zijn zelfs verwachtingen met mogelijk 40 graden voor het zuidoosten van het land.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vandaag is het perfect voor mij. Lekker warm, zonnetje, maar wel een verkoelend briesje erbij. Woensdag en donderdag wordt verschrikkelijk.
 

TeeZee

Active member
Ik ga de komende dagen tussen het gehakt bij de Albert Heijn liggen. Zal je altijd zien dat zo'n vakkenvuller gaat zeuren.
 

JMD

Well-known member
Ajax heeft de open dag voor aanstaande donderdag inmiddels afgelast vanwege de te verwachten hitte.

Kan ik me wel iets bij voorstellen ja, want in de ArenA is het volgens mij sowieso al snel warm (door dat glazen dak), laat staan bij die temperaturen die er verwacht worden. En ook zo'n buitenprogramma is in de volle zon bij diep in de 30 graden ook niet echt lekker.

Wat ben ik blij dat ik nu niet in Nederland ben, hier in Warschau was het vandaag een graad of 27, briesje erbij, perfect te doen. :)
 

erka

Well-known member
Ja, en Warschau heeft over het algemeen veel heter zomerweer dan Nederland. Toevallig rest van de week even niet dan.
 

JMD

Well-known member
Ja, en Warschau heeft over het algemeen veel heter zomerweer dan Nederland. Toevallig rest van de week even niet dan.
Het valt inderdaad net allemaal de goede kant op. Toen ik vorige week hoorde dat het in NL komende dagen een oven zou worden was ik bang voor wat het in hartje Polen zou zijn, maar dat valt dus mee.
 
Bovenaan