Het weer

Max

Administrator
Forumleiding
En de kosten. Ik sta niet te trappelen om 50 - 80 euro te betalen voor een Visum. Zeker niet voor een paar dagen weg. Maar wat het past echt afmaakt is dat Wit-Rusland geen heel fris regime heeft.

Oekra?ne was trouwens een prima ervaring. Ik kan je van harte een stedentrip naar Kiev of een rondreis aanbevelen.

Tsja dat geld is ook niet leuk, maar dat is dan maar zo.

Als je in Minsk beland, dan ben je in Kiev natuurlijk al geweest... In dat weekend isnhet helaas maar een paar uur droog geweest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, dat snap ik dat het nu geen geld meer kost. Je moet geloof ik alleen beloven dat je veel geld uitgeeft. Maar die speech heeft een oud-studiegenoot al eens in Warschau afgestoken om ergens binnen te komen, dus dat lijkt mij geen enkel probleem.

In Kiev was ik toen begin september. Normaal gesproken valt er dan geen regen en is het eerder te heet. Bad luck.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nog in Tsjernobyl geweest?

Het bezoeken van musea of andere in die culturele hoek vallende zaken past niet in ons weekendje weg. Om die reden zijn we overigens ook niet naar Krakau gegaan, want dan ontkom je er haast niet aan om toch...
 

Atreides

Well-known member
Het bezoeken van musea of andere in die culturele hoek vallende zaken past niet in ons weekendje weg. Om die reden zijn we overigens ook niet naar Krakau gegaan, want dan ontkom je er haast niet aan om toch...

Jullie gaan gewoon flink zuipen?
 

Batigoal

Well-known member
D-YLAOHWsAALpPz.jpg


D-Yh15uXsAAp_dv.jpg


In Guadalajara in Mexico is het zomer, maar een plotselinge hagelbui heeft voor bizarre overlast geleid.
 

erka

Well-known member
Nieuwste verwachting voor De Bilt.

Dinsdag 32C
Woensdag 35C
Donderdag 36C
Vrijdag 37C

Vrijdag is nog onzeker, maar de rest lijkt wel aardig vast te staan.

Overigens heel Nederland in de schroeihitte dit keer. Ook bv in Groningen en Alkmaar staat de 35C in de verwachting.
 

Ska P 187

Well-known member
Gaat het daarna wel weer hard omlaag met regen enzo?
Ik gun jullie allemaal het beste, maar dit is business.
 

erka

Well-known member
Dat kun je wel zeggen maar in Nederland (nog) niet. Het gaat wel die kant op trouwens. In de 20e eeuw was 35+ een hele grote uitzondering, maar deze eeuw is het elk jaar wel raak.

Nieuwste uitdraai nog warmer. Wellicht 4 dagen op rij 35 C in heel Nederland...pffft. In Brabant en Limburg gaat het dan al snel richting 38C.

Dit is de pluim voor Zuid-Nederland

5d32cfb9b2088.png
 

Pascallovic

Well-known member
Weerplaza. Die kunnen nog niet eens een regenbui voorspellen. Die hebben het nog steeds over 6 mm regen in de ochtend en 6 mm regen in de middag voor vandaag bij mij in de buurt.
 

erka

Well-known member
Weerplaza. Die kunnen nog niet eens een regenbui voorspellen. Die hebben het nog steeds over 6 mm regen in de ochtend en 6 mm regen in de middag voor vandaag bij mij in de buurt.

Is het rekenmodel van Europese landen, op basis van de een van de grootste supercomputers ter wereld.
 

Pascallovic

Well-known member
Is het rekenmodel van Europese landen, op basis van de een van de grootste supercomputers ter wereld.
Dat is mooi, dan zal die 5,9 mm regen die nog in de ochtend zou vallen vast nog komen uit de opgeklaarde lucht, bovenop de 6.0 mm die vanmiddag nog zou gaan vallen.
 
Bovenaan