Het weer

Mario

Well-known member
Er staat hier inmiddels een aardig windje, voorbode voor wat we morgen gaan krijgen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Begrijp dat het bij Heemstede wel vrij hard waait. Amsterdam viel dus wel mee. Ik heb geen wind gemerkt tijdens het fietsen. Dus dat is minder dan gisteren en eergisteren.
 

De Groene Scout

Well-known member
Bah, vervelend hoor die winterse buien.
In korte tijd is het helemaal wit, 10 minuten later alles weer weg en dan begint het weer opnieuw.
 

Bernardo

Well-known member
Code oranje morgen voor Zeeland, Zuid en Noord Holland, Utrecht, Flevoland, Overijssel en Gelderland wegens zware windstoten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben nu met OV terug naar huis van een klant. Fiets staat nog op kantoor. Dus morgenochtend met OV naar werk en fiets terug. Gezien de weersvoorspellingen is dat niet erg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Totdat er een boom op het spoort ligt haha.

Staan niet extreem veel bomen in de straat die op de tramrails terecht kunnen komen. Dan is er altijd wel weer een bus of tram die wel nog kan rijden. Anders een stukje lopen. Ook geen ramp.
 

Mario

Well-known member
Staan niet extreem veel bomen in de straat die op de tramrails terecht kunnen komen. Dan is er altijd wel weer een bus of tram die wel nog kan rijden. Anders een stukje lopen. Ook geen ramp.

Wel uitkijken dat je niet de gracht inwaait.
 

zwammy

Well-known member
Scandinavi? gaat op zijn Amerikaans de kou in volgende week :duim:
-40 in Finland moet haalbaar zijn.

Wij zeer onzeker, maar het wordt wel een ander weertype.

Oei, in Amsterdam pakken ze al een koutje met -3. Kun je nagaan wat de Finnen voor de kiezen krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met OV op het werkt was makkelijk. Gelukkig terug lekker fietsen. Dan is de storm ook al gaan liggen.

Ik hoorde op de radio dat het winterse weer van volgende week juist uitblijft en dat geeft mijn app ook aan. Waarschijnlijk valt zelfs de neerslag mee.
 

erka

Well-known member
Hier vanochtend sneeuw, die ook bleef liggen. Dus alles mooi wit. Nu is alles alweer weg, maar de harde wind is hier nog niet. Vrij rustig.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hier vanochtend sneeuw, die ook bleef liggen. Dus alles mooi wit. Nu is alles alweer weg, maar de harde wind is hier nog niet. Vrij rustig.

Toch apart hoe plaatselijk zoiets kan zijn. Hier 8 graden en alleen maar regen.
 
Bovenaan