De thermometer gaf hier 36,4 aan.
Jozsef, ik weet niet waar je dat tabelletje vandaan hebt, maar er klopt geen jota van.
Ik weet dat het weer snel kan veranderen, maar bij buienradar hebben ze het wel heul vaak bij het verkeerde eind.Buienradar Twitter. Toch geen idioten.
Ik weet dat het weer snel kan veranderen, maar bij buienradar hebben ze het wel heul vaak bij het verkeerde eind.
Vanochtend lekker twee uurtjes gefietst en daarna heen heerlijke koude douche genomen. Vriendin gevegt kwam er nog even bij en heeft mijn rug met een washandje vol met ijsblokjes nog even extra afgekoeld.
Dat beviel zo goed dat we vandaag nog twee keer samen een koude douche hebben genomen.
Hopelijk wordt het morgen nog warmer!:duim:
Uitslover.
Met dit weer moet ze vooral van me afblijven. Alles is al plakkerig genoeg.
Eindhoven nog steeds 30C. Ben benieuwd hoever het zakt als het morgen 37 C wordt in die contreien. Een dikke 20+ nacht moet er toch wel inzitten daar.
Hier gelukkig niet. 20C nachten komen in N-NL vrijwel niet voor.
Tja, het was niet mijn idee, maar het resultaat viel niet tegen.
Eindhoven nog steeds 30C. Ben benieuwd hoever het zakt als het morgen 37 C wordt in die contreien. Een dikke 20+ nacht moet er toch wel inzitten daar.
Hier gelukkig niet. 20C nachten komen in N-NL vrijwel niet voor.
Vanochtend lekker twee uurtjes gefietst en daarna heen heerlijke koude douche genomen. Vriendin gevegt kwam er nog even bij en heeft mijn rug met een washandje vol met ijsblokjes nog even extra afgekoeld.
Dat beviel zo goed dat we vandaag nog twee keer samen een koude douche hebben genomen.
Hopelijk wordt het morgen nog warmer!:duim:
Ik zit nu ook binnen en ga zo heerlijk naar boven waar de airco zachtjes zoemt.Doe je goed op jouw leeftijd :duim:
Ik ben maar weer buiten gaan zitten, binnen wordt je knettergek.