Het videospelletjestopic

Batigoal

Well-known member
Mijn guilty pleasure is (nog steeds) Age of Empires II. Blijf het bijzonder vinden dat een spel wat ik 20 jaar geleden speelde al paar keer opnieuw en verbeterd is uitgebracht en er vorige week maar weer een nieuwe uitbreiding uitkwam.
 

Batigoal

Well-known member
De samenwerking tussen EA en FIFA gaat volgend jaar na ruim 30 jaar stoppen. FIFA 23 wordt het laatste spel met die naam. De FIFA zelf wil ook een eigen voetbalspel uitbrengen.
 

delmaestro

Well-known member
De samenwerking tussen EA en FIFA gaat volgend jaar na ruim 30 jaar stoppen. FIFA 23 wordt het laatste spel met die naam. De FIFA zelf wil ook een eigen voetbalspel uitbrengen.
Prima. Laatste die ik had was 2019, en deze week 2022 geïnstalleerd omdat hij gratis is bij PS-plus. Zonder overdrijven: ik zie en merk totaal geen verschil (op PS4), anders dan de goeie shirtjes en selecties. En FUT is superkut geworden. Ik heb er echt helemaal niks aan gemist of even 3 edities compleet over te slaan...
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

delmaestro

Well-known member
Zolang er van elke gamemode een singleplayer versie was vond ik het goed. Online FIFA spelen is het ergste wat er is. Alleen maar eikeltjes met regenboogkleurige afrokapsels die dribbelen en trucjes doen. Bij FUT is ie verdwenen, dus da's nu ook klaar voor mij. Denk sowieso niet dat ik de game nog opstart...
 

Fregge

Well-known member
Qua spelmodus niet zo veel. Het is alleen dat de aandacht van EA zoveel in FUT is gaan zitten waardoor andere speltypes niet verder werden ontwikkeld
 

zwammy

Well-known member
Qua spelmodus niet zo veel. Het is alleen dat de aandacht van EA zoveel in FUT is gaan zitten waardoor andere speltypes niet verder werden ontwikkeld
Dat geloof ik best, want ik speel inderdaad alleen maar fut. Wel leuk met de sbc en uitdagingen.
 

erka

Well-known member
Mijn guilty pleasure is (nog steeds) Age of Empires II. Blijf het bijzonder vinden dat een spel wat ik 20 jaar geleden speelde al paar keer opnieuw en verbeterd is uitgebracht en er vorige week maar weer een nieuwe uitbreiding uitkwam.

Ha ik ook! Kijk ook regelmatig streams van de pro's op Twitch. Vind voor mezelf de campaigns het leukst, online vind ik te veel gestress. Vreemd eigenlijk want ik schaak soms ook online op Lichess en dat is juist heel ontspannend.
 

Batigoal

Well-known member
Ha ik ook! Kijk ook regelmatig streams van de pro's op Twitch. Vind voor mezelf de campaigns het leukst, online vind ik te veel gestress. Vreemd eigenlijk want ik schaak soms ook online op Lichess en dat is juist heel ontspannend.
Leuk! Ik heb nog steeds periodes dat ik het speel. En afgelopen maand is er weer een uitbreiding gekomen. Blijft gaaf.
 

Fregge

Well-known member
Rockstar Games kondigt aan dat begin december de trailer van de volgende Grand Theft Auto game te zien zal zijn.
 
Bovenaan