Het PSV transfertopic

PES5

Administrator
Forumleiding
Denk dat Van Ginkel beter is, maar verder best een aardige doelman, die Drommel.
 

De Groene Scout

Well-known member
Twente is er aardig bij ingeschoten. Wilde 6,5 miljoen voor Drommel, het werden er 3,5.
De opvolger kostte niets, dus per saldo toch een aardige winst.
 

stc

Well-known member
Ben benieuwd naar Ramalho.

Ik vraag mij al een tijd af wat de inbreng van John de Jong en de scoutingsstaf is in de transferzaken.
 

Batigoal

Well-known member
Een ervaren, degelijke verdediger begreep ik. Dat heeft PSV wel nodig, want ik vond het centrale duo afgelopen seizoen verdedigend niet indrukwekkend. En ik denk dat Drommel ook gebaat is bij rust voor zijn neus. Teze en Sambo gaan neem ik aan strijden om de positie van Dumfries.

Voorin Luukinho is wel een interessante keuze, dat zou betekenen dat Zahavi gaat vertrekken. Kan me niet voorstellen dat ze 2 dertigers als spitsen willen. Zou PSV dan nog geld hebben voor zowel Pröpper als Veerman voor op het middenveld? Mocht dat allemaal doorgaan, dan hebben ze opzich wel een leuk team staan.
 

stc

Well-known member
PSV gaat ervan uit dat een aantal spelers sowieso vertrekken. Deze spelers leveren dan een transfersom op, waarmee ze dan weer spelers kunnen halen. Ik denk persoonlijk dat een Malen of een Gakpo nog deze zomer gaat vertrekken bij PSV, wat ruimte zou opleveren voor het terughalen voor bv een de Jong.
De vraag is natuurlijk ook of de Jong wel terug wil naar PSV. Hij heeft trouwens nog een meerjarig contract, wat zou betekenen dat er een ruime transfersom tegenover staat.

Voor Ramalho kon PSV de transfersom laag houden, omdat deze nog een contract heeft/had voor 1 jaar. Daarom denk ik dat Ihattaren voor een laag bedrag zal vertrekken bij PSV.

Propper schijnt ongeveer 10 miljoen euro te kosten, iets wat PSV (nog) niet wil betalen.
 

Batigoal

Well-known member
Van Bommel is de nieuwe trainer van Wolfsburg en hij wil gelijk Sadilek halen. Die heeft zich dit jaar zo goed ontwikkeld dat hij meegaat naar het EK.
 
Bovenaan