Het PSV transfertopic

Mario

Well-known member
Forumleiding
Zolang de transferperiode geopend is, en er alsnog een grote club voorbij komt is dat volgens mij echt nog niet zeker. Wat ik begrijp zit er wel (alweer) een clausule in de overeenkomst met PSV. Ik vraag mij wel af hoe serieus de optie Barcelona is.

Ook zie ik vandaag de naam Gustavo Hamer opduiken in berichten rond PSV.

Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Forumleiding
Dacht gelezen te hebben dat hij ook veel geblesseerd was, daarom had ik hem liever niet...
Ik ken hem niet zo goed, maar ervaring in de championship kan geen kwaad lijkt mij
Hij heeft veel tatoeages zag ik, dat hebben we ook nodig na het vertrek van Noa Lang.

Maar goed, één van de vele namen en laten we ajb beginnen bij de verdediging. Voorlopig hebben we alleen een nieuwe keeper

Mario

Well-known member
Forumleiding
Luuk de Jong lijkt trouwens ook te vertrekken. Hij wil zijn carrière afsluiten in een exotisch voetballand. Dat snap ik wel, nog even cashen in de zandbak.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Pepi zal nu de eerste spitspositie gaan innemen. Maar er zal dan nog een spits bij moeten. Vervanger voor Lang, maar vooral voor Tillman. En ja, graag wat goede verdedigers.

JMD

Well-known member
Luuk de Jong lijkt trouwens ook te vertrekken. Hij wil zijn carrière afsluiten in een exotisch voetballand. Dat snap ik wel, nog even cashen in de zandbak.
Ja, dat verwachtte ik eigenlijk al wel, hoe jammer ik het ook vind. Maar Pepi kan je niet nog een jaar als 2e spits hebben en Luuk wordt ouder.

Bovenaan