Gaat Adri van Tiggelen zijn kicksen dan ook weer aantrekken?Ook zie ik vandaag de naam Gustavo Hamer opduiken in berichten rond PSV.
De beste speler van The Championship zal toch wel iets kunnen toevoegen?Ja, van dat bericht over Hamer word ik idd ook niet vrolijk.
En nu bevestigd.Perisic lijkt te blijven, gaat volgens nos.nl een tweejarig contract tekenen… dat is heel goed nieuws
En nu bevestigd.
Ik ken hem niet zo goed, maar ervaring in de championship kan geen kwaad lijkt mijDacht gelezen te hebben dat hij ook veel geblesseerd was, daarom had ik hem liever niet...
Ik geloof dat dat reuze meevalt. Afgelopen seizoen in ieder geval vrijwel alles gespeeld?Dacht gelezen te hebben dat hij ook veel geblesseerd was, daarom had ik hem liever niet...
Boodschappen worden duurder, alsmede de hurenDie 2.5 miljoen per jaar was niet genoeg?
Ja, dat verwachtte ik eigenlijk al wel, hoe jammer ik het ook vind. Maar Pepi kan je niet nog een jaar als 2e spits hebben en Luuk wordt ouder.Luuk de Jong lijkt trouwens ook te vertrekken. Hij wil zijn carrière afsluiten in een exotisch voetballand. Dat snap ik wel, nog even cashen in de zandbak.