Niet mee eens.Want zoals het nu gaat is gewoon niet goed.
PSV is niet beter dan een team in de kelderklasse. Er mag wat mij betreft keihard worden ingegrepen bij technische zaken, staf en spelersgroep.Niet mee eens.
Wat mij betreft niet. Ik geniet hier erg van.PSV is niet beter dan een team in de kelderklasse. Er mag wat mij betreft keihard worden ingegrepen bij technische zaken, staf en spelersgroep.
Acht weken geleden was er een niet te stuiten polonaise gaande. Er speelt meer dan wij weten.PSV staat hopelijk voor een grote schoonmaak deze zomer. Zoals het nu gaat zullen aantal spelers moeten vertrekken. Hopelijk begint Stewart eerst met de verdediging te renoveren. Wat mij betreft mogen Lang, Schouten, Veerman en Bakayoko per deze zomer vertrekken. De Jong mag ook zijn voetbal pensioen aankondigen. Gelukkig vertrekt Boscagli ook.
Want zoals het nu gaat is gewoon niet goed.
Laten we beginnen met het aanstellen van een nieuwe TD, daarna de trainer en vervolgens de spelers.PSV staat hopelijk voor een grote schoonmaak deze zomer. Zoals het nu gaat zullen aantal spelers moeten vertrekken. Hopelijk begint Stewart eerst met de verdediging te renoveren. Wat mij betreft mogen Lang, Schouten, Veerman en Bakayoko per deze zomer vertrekken. De Jong mag ook zijn voetbal pensioen aankondigen. Gelukkig vertrekt Boscagli ook.
Want zoals het nu gaat is gewoon niet goed.
Ik niet. Hopelijk gaan alle andere clubs ook lopen prutsen.Wat mij betreft niet. Ik geniet hier erg van.
Heeft Ajax vorig seizoen al gedaan, doet Feyenoord vrijwel elk seizoen en heeft PSV anderhalf jaar niet gedaan, hoog tijd dus voor PSV om er niks van te bakken.Ik niet. Hopelijk gaan alle andere clubs ook lopen prutsen.