Het PSV transfertopic

Batigoal

Well-known member
Berg de spelersvrouwen dan maar, want daar weet Lucas wel raad mee. Leuk voor de sfeer in de groep deze aanwinst.

Mario

Well-known member
Ik ben allang blij als we er een ervaren aanvaller bij krijgen. De Jong kan niet alles spelen. Zeker voor in de Eredivisie is deze Perez wel een aanwinst denk ik. Er zijn ook niet veel andere opties op dit moment.

JMD

Well-known member
Jep, het zou ook echt puur om de laatste maanden van het seizoen gaan. Dan is zo'n transfervrije speler die je even binnenhaalt geen slechte optie.

Ben wel benieuwd naar zijn niveau, La Coruna (zijn club van vorig seizoen) zal niet voor niks zijn contract niet verlengd hebben, en die spelen het 3e niveau van Spanje.

stc

Well-known member
PSV staat hopelijk voor een grote schoonmaak deze zomer. Zoals het nu gaat zullen aantal spelers moeten vertrekken. Hopelijk begint Stewart eerst met de verdediging te renoveren. Wat mij betreft mogen Lang, Schouten, Veerman en Bakayoko per deze zomer vertrekken. De Jong mag ook zijn voetbal pensioen aankondigen. Gelukkig vertrekt Boscagli ook.
Want zoals het nu gaat is gewoon niet goed.

JMD

Well-known member
Stewart kennende zal hij eerst de hele zomer bezig zijn met aanvallers en verdedigers om dan op 30 augustus nog te starten met zoeken naar verdedigers, wat dan niet lukt en dan na de sluiting te zeggen dat de markt moeilijk was

Miramar

Well-known member
PSV staat hopelijk voor een grote schoonmaak deze zomer. Zoals het nu gaat zullen aantal spelers moeten vertrekken. Hopelijk begint Stewart eerst met de verdediging te renoveren. Wat mij betreft mogen Lang, Schouten, Veerman en Bakayoko per deze zomer vertrekken. De Jong mag ook zijn voetbal pensioen aankondigen. Gelukkig vertrekt Boscagli ook.
Acht weken geleden was er een niet te stuiten polonaise gaande. Er speelt meer dan wij weten.

Mario

Well-known member
Laten we beginnen met het aanstellen van een nieuwe TD, daarna de trainer en vervolgens de spelers.

Bovenaan