Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Naw geen verdediger erbij 'er is niet veel tijd meer'...

Ongelooflijk, er is pas een jaar of 2 bekend dat achterin de problemen zitten. Dat werd het eerste 1,5 jaar onder Bosz verbloemd maar valt nu steeds op. Verdediger halen had de hoogste prioriteit moeten zijn.

Dag landstitel...

Abubakari

Well-known member

Ongelooflijk, er is pas een jaar of 2 bekend dat achterin de problemen zitten. Dat werd het eerste 1,5 jaar onder Bosz verbloemd maar valt nu steeds op. Verdediger halen had de hoogste prioriteit moeten zijn.

Dag landstitel...
Welkom landstitel. ⚪️🔴⚪️

Batigoal

Well-known member
Er zou al een persoonlijk akkoord zijn met Tchaouna. Ik ken 'm verder niet.

Vind dat wel een goede speler. Het verbaast me dat Lazio hem nu alweer zou willen verkopen. Supersnel, maar wel erg wild. Beetje type Bakayoko vind ik.

Yarek Gosiorowski van Valencia zijn ze mee bezig lees ik op de VI-site. Dat is wel een groot talent die dit seizoen doorbreekt. Staat hoog aangeschreven. Wie weet komt @Raul terug om je over hem te vertellen.

Mario

Well-known member
Vind dat wel een goede speler. Het verbaast me dat Lazio hem nu alweer zou willen verkopen. Supersnel, maar wel erg wild. Beetje type Bakayoko vind ik.

Yarek Gosiorowski van Valencia zijn ze mee bezig lees ik op de VI-site. Dat is wel een groot talent die dit seizoen doorbreekt. Staat hoog aangeschreven. Wie weet komt @Raul terug om je over hem te vertellen.
Welkom terug landstitel.

Mario

Well-known member
Ik dacht dat die al naar Benfica was, lijkt me wel meer logisch dan die Spanjaard waar ook Real achteraan zit.

stc

Well-known member
Ik ga er vanuit dat er geen verdedigers en aanvallers meer bijkomen door het gepruts van het technisch hart van PSV.

stc

Well-known member
JMD en stc.
Voeg daaraan toe dat gevegt de zinkende psv kantine ook heeft verlaten nu Ajax ook van Feyenoord heeft gewonnen en we weten genoeg. Ajax kampioen. Nu al.
Dit is het verkeerde topic om over het aanstaande kampioenschap van Ajax te praten. Dit gaat over de aankopen die PSV hopelijk naar een hoger niveau gaan brengen.

Bovenaan