Het PSV transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Chelsea verhuurt hem veelal, dus dat spelen lijkt geen probleem te zijn. Hij voetbalt gewoon voor een Chelsea salaris weer bij PSV.
 

stc

Well-known member
Robbin Ruiter is verkocht aan Willem II. Hierdoor heeft PSV nog maar 3 keepers, waarvan ik verwacht dat er nog 1 of 2 keepers vertrekken.
 

stc

Well-known member
PSV schijnt een nieuwe keeper, Yvon Mvogo aan te trekken. De keeper zal voor 2 seizoenen worden gehuurd.

Keeper Hidde Jurjus zal waarschijnlijk zijn carriere vervolgen bij KFC Uerdingen, de club van voormalig PSV-er Peter van Ooijen.


 

stc

Well-known member
PSV heeft 0,0 geld te besteden op de transfermarkt. Ik ga er vanuit dat er nog meer spelers worden gehuurd.
 

ALenstra

Well-known member
Tja, je haalt een trainer die volgas-voetbal wil spelen en die komt tot de conclusie dat hij niks heeft aan al die keepers.
 

Mario

Well-known member
Van de bank in Leipzig naar de basis in Eindhoven ... Mvogo dus, ben benieuwd. Inmiddels wel Zwitsers international.
 

Batigoal

Well-known member
Ben benieuwd of dit dan de befaamde meevoetballende keeper is voor Schmidt zijn ideeën. Lullig voor Unnerstall dat het alweer zo snel klaar lijkt net nadat hij zich in de basis had gespeeld.
 

Unregistere

Well-known member
Schmidt wil volgens Rik Elfrink in AD Sportwereld ook de boomlange Zuid-Koreaanse verdediger Min-Jae Kim aantrekken. Nu actief voor die Chinese club waar Schmidt eerst werkte.

En dan nog een linksback en een middenvelder (Guus Til?).
 

JMD

Well-known member
Tja, je haalt een trainer die volgas-voetbal wil spelen en die komt tot de conclusie dat hij niks heeft aan al die keepers.
Zoet zou toch al weg gaan, had nog een contract voor 1 jaar...

En als je de kans krijgt Schmidt te halen dan moet je dat doen, lijkt me. Met een andere trainer had je weer andere ombouw moeten doen, bij elke trainer zie je dat ineens andere spelers boven komen drijven.

@JFK: ja, dat denk ik ook. Schmidt's teams doen het in het 1e seizoen vaak slecht, het inslijpen van zijn systeem kost tijd. Aan de andere kant doen ze het in het 2e seizoen vaak heel goed, laten we ons daar maar aan vasthouden... :)
 
Bovenaan