Het PSV transfertopic

stc

Well-known member
Beetje meer respect voor Ibi zou je niet misstaan.
Hij was weer fit en zou nu in de basis staan.

De nieuwe trainer legt de lat dus heel hoog.

Met alle respect, hij zou echt niet in de basis staan, fit of niet. Of hij moet in de plaats van je maat Jorrit komen spelen, met garantie voor puntverlies.
In zijn jonge jaren was Afellay een goede speler, maar gezien zijn fitheid helaas niet meer bruikbaar voor het voetbal wat PSV gaat nastreven.

gevegt

Well-known member
Met alle respect, hij zou echt niet in de basis staan, fit of niet. Of hij moet in de plaats van je maat Jorrit komen spelen, met garantie voor puntverlies.
In zijn jonge jaren was Afellay een goede speler, maar gezien zijn fitheid helaas niet meer bruikbaar voor het voetbal wat PSV gaat nastreven.

Hij zou tegen Emmen in de basis staan. Dan moet je gewoon super fit zijn!

Unregistere

Well-known member
Beşiktaş yöneticisi Erdal Torunoğulları, Hollanda'daki görüşmeler sonucunda 29 yaşındaki PSV'li kaleci Jeroen Zoet ile anlaşmaya vardı.

Besiktas zou Jeroentje Zoet en PSV van elkaar willen verlossen. Of voor eeuwig of op huurbasis, dat is nog niet bekend.

stc

Well-known member
Het schijnt dat PSV binnenkort Raimond van de Gouw presenteert als de nieuwe keeperstrainer van het eerste elftal.

Atreides

Well-known member
Die de Jong zal wel hebben gedacht dat er Sjeik Touré stond en dat meneer zijn eigen sponsoren zou meebrengen.

Max

Administrator
Forumleiding
Blijft toch bijzonder de spelers die een carrière lang aan Chelsea zijn verbonden en nauwelijks wedstrijden voor de club spelen. Onlangs werd zijn contract maar weer eens verlengd. Gaat PSV dan weer zoveel neerleggen dat dit een interessant bedrijfsmodel blijft of verwacht Chelsea nog een goede eindafrekening?

Batigoal

Well-known member
Blijft toch bijzonder de spelers die een carrière lang aan Chelsea zijn verbonden en nauwelijks wedstrijden voor de club spelen. Onlangs werd zijn contract maar weer eens verlengd. Gaat PSV dan weer zoveel neerleggen dat dit een interessant bedrijfsmodel blijft of verwacht Chelsea nog een goede eindafrekening?

Daar verbaasde ik me ook over. Ik kan me niet voorstellen dat er ploegen bereid zijn een transfersom voor Van Ginkel neer te leggen.

Max

Administrator
Forumleiding
Daar verbaasde ik me ook over. Ik kan me niet voorstellen dat er ploegen bereid zijn een transfersom voor Van Ginkel neer te leggen.

Op zich heeft hij in zijn jaren bij Milan, Stoke en PSV meer gespeeld dan gedacht. Maar om er nou een Chelsea salaris ervoor te moeten neerleggen in combinatie met een forse transfersom...

Batigoal

Well-known member
Op zich heeft hij in zijn jaren bij Milan, Stoke en PSV meer gespeeld dan gedacht. Maar om er nou een Chelsea salaris ervoor te moeten neerleggen in combinatie met een forse transfersom...

Kwaliteiten heeft hij natuurlijk wel, maar zijn laatste wedstrijd is alweer 2 jaar geleden. Daar ga je voor die kosten geen gokje mee nemen lijkt me.

JMD

Well-known member
Die contractverlenging vond ik idd ook vreemd...
En aan de ene kant snap ik Van Ginkel wel dat hij tekent, maar de kans dat hij de komende jaren voor Chelsea speelt is erg klein. Zou hij echt denken dat hij zich daar in de basis kan spelen?
Je wilt als voetballer toch voetballen???

Bovenaan